ARGH..
Fra : David Rasmussen

Dato : 23-01-04 18:09

Sidder lige og hører Pink Floyd - The Final Cut for første gang i et
halvt år eller sådan noget... Fuck hvor er det fedt... Gilmour kan noget
med en guitar... Waters kan noget med sin stemme og sine tekster...

/David

Fra : Mads Breddam

Dato : 23-01-04 18:36

> Sidder lige og hører Pink Floyd - The Final Cut for første gang i et
> halvt år eller sådan noget... Fuck hvor er det fedt... Gilmour kan noget
> med en guitar... Waters kan noget med sin stemme og sine tekster...

Det er nemlig rigtigt, men det plejer vi jo så også godt at kunne blive
enige om.... De forskellige Pink Floyd plader hører jeg lidt i perioder, -
pt. er det Wish You Were Here og specielt Shine On. Det er bare mums. Den og
Tori Amos - Little Earthquakes er pt. hyppige gæster i min cd-afspiller.

--
Mvh.:
Mads Breddam

"Jeg bryder mig ikke om fanatisme, - kun når man er forelsket." Kim Larsen,
musiker.

Fra : Lars Stokholm

Dato : 23-01-04 20:15

In dk.kultur.musik, David Rasmussen wrote:

> [...]

Hørt - det var et genialt team.

In dk.kultur.musik, Mads Breddam wrote:

> Det er nemlig rigtigt, men det plejer vi jo så også godt at kunne blive
> enige om.... De forskellige Pink Floyd plader hører jeg lidt i perioder, -
> pt. er det Wish You Were Here og specielt Shine On.

Pas på med hvad du siger, Shine On er navnet på et box set. Men jeg kan
gætte mig til hvad du mener. :)

Lige i øjeblikket kører der stort set Pink Floyd på døgndrift her, og
det er stort set alt. Ummagumma kan jeg dog ikke sluge. :)

> Det er bare mums.

Jeps.

> Den og Tori Amos - Little Earthquakes er pt. hyppige gæster i min cd-
> afspiller.

Jeg tror snart jeg skal prøve noget Tori Amos, sådan seriøst. Jeg tager
Little Earthquakes som en anbefaling?

--
Lars Stokholm

They come with their weather hanging around them, but can't
knock my door down! - Kate Bush (Get Out of My House)

Fra : Propellen

Dato : 24-01-04 02:58

Lars Stokholm <monospam@mail.dk>, skrev i dk.kultur.musik

>Jeg tror snart jeg skal prøve noget Tori Amos, sådan seriøst. Jeg tager
>Little Earthquakes som en anbefaling?

Woooohuuuuuu... JA, den kan godt anbefales. Min første Tori skive var
Little Earthquakes. Og nu har jeg en komplet album samling. Ikke alle
mulige promo, bootlegs dog. Mine personlige favoritter paa Earthquakes
er: Precious Things, Me & a gun og Winter.

Du kender sikkert Cornflake Girl, som er fra albummet Under The pink.
Ikke et ligeså album godt som Earthquakes syntes jeg. Men heldigvis
er smag jo individuelt.

På det nyeste album Scarlet's Walk syntes jeg personligt Pancake &
mrs. Jesus sparker bagdel.

En rigtig god (og rigtig flot) Tori side: www.hereinmyhead.com Der
skulle også ligge noget du kan smuglytte på.

Held & lykke med Tori Amos. Hun er guds gave til folket, hvis jeg skal
sige det. Og så kan hun dælme klimpe på piano. Stemmen fejler dog
heller ikke noget.
Skulle du nu få lyst til noget Tori Amos live, kan du evt. kaste en
mail afsted. Jeg har en del (Min mail adresse kan findes)
--

/Prop

Fra : Mads Breddam

Dato : 24-01-04 14:22

> Lige i øjeblikket kører der stort set Pink Floyd på døgndrift her, og
> det er stort set alt. Ummagumma kan jeg dog ikke sluge. :)

Ummagumma er nok heller ikke den jeg hører mest... Live cd'en er dog meget
fed, men så sætter jeg hellere Pompeii DVD'en på.

> Jeg tror snart jeg skal prøve noget Tori Amos, sådan seriøst. Jeg tager
> Little Earthquakes som en anbefaling?

Anbefaling ja... Det er jo temmelig anderledes end Pink Floyd, men jeg synes
det er ret fedt. Propellen beskriver det så fint.

Fra : Lars Stokholm

Dato : 24-01-04 17:40

> Anbefaling ja... Det er jo temmelig anderledes end Pink Floyd

Jeg kender hende godt lidt. Jeg har ladet mig fortælle at hun minder
(lidt) om Kate Bush, det er nok dér min nysgerrihed vækkes. :)

Fra : Mads Breddam

Dato : 24-01-04 18:32

> Jeg kender hende godt lidt. Jeg har ladet mig fortælle at hun minder
> (lidt) om Kate Bush, det er nok dér min nysgerrihed vækkes. :)

Det er nok heller ikke helt ved siden af... Allmusic.com fortæller også
dette. Kender dog ikke selv ret meget til Kate Bush, udover at jeg dog ved
sådan nogenlunde hvad hun står for.