Passe have?
Fra : Jack

Dato : 05-02-04 20:42

Hej

Jeg har lejet en lejlighed i et hus.

Udlejeren har snakket om, at jeg kan holde have... men hvad kan man
"forlange" for at holde en have på 500m2?

JACK

Fra : Mads Lie Jensen

Dato : 05-02-04 22:48

On Thu, 5 Feb 2004 20:42:08 +0100, "Jack" <aujs@das.dk> wrote:

>Jeg har lejet en lejlighed i et hus.
>
>Udlejeren har snakket om, at jeg kan holde have... men hvad kan man
>"forlange" for at holde en have på 500m2?

Umuligt at sige ....

Det komme jo an på hvordan haven er - er det en stor græsplæne, er der
tusindvis af bede?

Jeg ville gætte på hvor lang tid der skulle bruges pr uge og så finde en
rimelig timepris for det - men det kan være svært at gætte rigtigt ...

http://www.gartneriet.dk

Fra : Birgitte Abkjær

Dato : 06-02-04 16:35

> [...]

Denne forlangen, hvis man lejer som du, er ikke så ualmindelig. Det du får i
løn for at holde haven, er jo formodentlig at du kan bruge den som din egen.
Så lidt persille og tage solbad m.m. Normalt i den slags haver er der jo
ikke flotte blomterbede der skal holdes, så du skal nok slå græsset og holde
det værste ukrudt væk - et ok bytte for lån af have, synes jeg.

VH Birgitte

Fra : Mads Lie Jensen

Dato : 06-02-04 18:11

On Fri, 6 Feb 2004 16:34:53 +0100, "Birgitte Abkjær" <paogba@oncable.dk>
wrote:

>"Mads Lie Jensen" <mads@gartneriet.dk> skrev i en meddelelse

>Denne forlangen, hvis man lejer som du, er ikke så ualmindelig. Det du får i

Jeg lejer skam ingenting (hint: se hvem du svarer)

http://www.gartneriet.dk

Fra : Jack

Dato : 06-02-04 22:23

Hej

> det værste ukrudt væk - et ok bytte for lån af have, synes jeg.

Der er desværre en del bede (nok lidt over gennemsnittet af bede i danske
haver)

.... hvis jeg skal gøre det for at "låne" haven, ja så gider jeg sørme ikke
;) - Nu er jeg ikke så vild med havearbejde.

Ha' en god weekend

JACK