Mad som ligger tungt, med med et lavt kalo~
Fra : Daniel W Johansen

Dato : 04-02-04 22:53

http://www.getbig.dk/vis_artikel.asp?id=57

Jeg overvejer at hoppe på denne kur over 2-3 måneder
kombineret med hård styrketræning i bulk fasen
og alm. motion under definerings fases
(cykel, løb, romaskine, skimaskine, etc)

Problemet ligger ikke i bulk fassen har skam masser af ideer til mad med
højt kalorie indhold og sådan, det er mere i definerings fasen hvor jeg kun
må få 1390 kalorier om dagen. Hvilket mad indeholder utrolig få kalorier men
hvor jeg stadigvæk kan spise og ja føle jeg har spist lidt og ikke gå rundt
i en stærk sult i de 12 dage?

Håber i kan hjælpe lidt her, på forhånd tak.
/Daniel

Fra : Peter Westh

Dato : 04-02-04 23:23

"Daniel W Johansen" <danielwj@pc.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
men
> hvor jeg stadigvæk kan spise og ja føle jeg har spist lidt og ikke gå

Grøntsager og frugt i massevis.

/P