Ny hoveddør/facadedør
Fra : Lars & Heidi

Dato : 03-02-04 22:19

Hej

Jeg skal have ny hoveddør, og har i den forbindelse kigget lidt på nettet,
men der findes jo tusindvis forskellige producenter og mærker.
Jeg har kigget lidt på en hjemmeside der hedder idealcombi.dk. Disse døre
ser fornuftige ud, men er der nogen, der kender noget til dem - eventuelt
til andre mærker som er bedre?
Tak

Fra : Niels

Dato : 03-02-04 23:04

"Lars & Heidi" <6x123024@tiscali.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> ser fornuftige ud, men er der nogen, der kender noget til dem - eventuelt

Hej

Jeg har 16 vinduer og 3 yderdøre fra Idealcombi, købt over 2 omgange i 1987
og 1995.
Ikke standardmål, men samme pris uanset det. Alle mål, også karmmål kunne
jeg få som det passede mig.
Malet fra fabrik. (Kan anbefales). Pænt arbejde, god finish.
De holder fint, ingen problemer overhovedet.
Leveringsdatoerne blev overholdt, ingen fejl i leverancerne.
Så jeg har ingen problemer med at anbefale firmaet.

Mvh Niels