Festbuffet - kan I anbefale sted i Midt/Øs~
Fra : PE

Dato : 03-02-04 14:19

Hej

Jeg skal holde en fest for 40 personer i Midt- eller Østjylland og vil gerne
have en flot festbuffet og senere på dagen et stor kaffebord.

Er der nogen af jer der har gode erfaringer med restauranterne i området -
jeg holder nemlig ikke selv så tit en fest ude

Hilsen
Poul

Fra : Ditte Hansen

Dato : 03-02-04 14:22

Har du overvejet www.kokken-jomfruen.dk ?
Har ikke selv prøvet det, men har hørt godt om det fra andre. Og priserne
skulle være rimelige.

Hilsen Ditte

Fra : PE

Dato : 03-02-04 14:33

"Ditte Hansen" <ditte@bog.dk> skrev i en meddelelse
> Har du overvejet www.kokken-jomfruen.dk ?
> Har ikke selv prøvet det, men har hørt godt om det fra andre. Og priserne
> skulle være rimelige.
>
> Hilsen Ditte

Hej Ditte
Ja, jeg har overvejet dem og også en gang tidligere brugt dem, men denne
gang skal festen holdes ude.
Hilsen
Poul

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 03-02-04 15:12

"PE" <kjoge@mail1.stofanet.dk> wrote in message
> [...]
>
> Er der nogen af jer der har gode erfaringer med restauranterne i området -
> jeg holder nemlig ikke selv så tit en fest ude

Nilles Kro eller Pøt Mølle er begge rigtight gode steder med meget god mad.

--
mvh/rg. Christian
og ring til en fra Schweisshunderegistret:

Fra : PE

Dato : 03-02-04 15:22

> gerne
>
> Nilles Kro eller Pøt Mølle er begge rigtight gode steder med meget god
mad.

Tak Christian, jeg har selv haft lidt kig på Pøt Mølle.

Umiddelbart var det dog lidt nedslående, at det ikke var muligt at vælge til
på deres menuer, så de blev mere omfattende. Der var ikke meget
fleksibilitet at hente.

Hilsen
Poul

Fra : Gert Krabsen

Dato : 03-02-04 15:14

Munkebjerg hotel..    Flot udsigt, fortringligt kagebord og priser, der ikke
er så ublu som man måske tror...

/Krabsen

--
Sendt via Opera.
www.krabsen.dk

Fra : Frank Løkkegaard

Dato : 03-02-04 15:10

"PE" <kjoge@mail1.stofanet.dk> writes:
> [...]
>
>Er der nogen af jer der har gode erfaringer med restauranterne i området -
>jeg holder nemlig ikke selv så tit en fest ude

Den slags afhænger jo ikke sålidt af, hvor meget du er villig til at ofre
på sagen

--
Frank Løkkegaard
Et hus uden bøger er fattigt, også når skønne tæpper dækker dets gulve og

Fra : PE

Dato : 03-02-04 15:24

"Frank Løkkegaard" <fl@net.dialog.dk> skrev i en meddelelse

> Den slags afhænger jo ikke sålidt af, hvor meget du er villig til at ofre
> på sagen
>
> --
> Frank Løkkegaard

I første omgang er det jo min hensigt at finde stedet, og så håber jeg min
kone har en velspækket tegnebog, hvis det skulle være nødvendigt

Hilsen
Poul

Fra : Mette Svangren Gutte~

Dato : 03-02-04 15:25

"PE" <kjoge@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> Er der nogen af jer der har gode erfaringer med restauranterne i området -
> jeg holder nemlig ikke selv så tit en fest ude

Vi har med meget stor succes fået mad fra www.fakkegrav.dk (dog diner
transportable). Maden var umanerlig lækker og servicen i top. Beliggenheden
er også helt vidunderlig (vi bor selv lokalt) med udsigt over Vejle Fjord.

MVH Mette

Fra : Frank Løkkegaard

Dato : 03-02-04 16:17

"Mette Svangren Guttesen" <svangut@hotmail.com> writes:
> [...]
>Beliggenheden
>er også helt vidunderlig (vi bor selv lokalt) med udsigt over Vejle Fjord.

Selve stedet er utroligt hyggeligt. Og så har de en køkkenchef, der ved
hvad han vil. Claus U. Sørensen hedder han - og han kan dælme lave mad så
englene synger ) Også varme anbefalinger herfra!

Fra : Frank Løkkegaard

Dato : 03-02-04 16:20

Frank Løkkegaard writes:
>Også varme anbefalinger herfra!

Se eksempevis de forskellige buffet-muligheder:

http://www.fakkegrav.dk/buffet.htm

--
Frank Løkkegaard
Tlf. 75 51 43 11 * Fax 75 51 47 11 * Mobil 26 39 73 11

Fra : Michael Sølvsten

Dato : 03-02-04 17:20

Hej Poul

Jeg kan varmt anbefale Restaurant Terrassen i Tivoli Friheden. Restauranten
er åben hele året for selskaber, hyggelig og med god mad. De har netop ansat
Jonna Hald som køkkenchef, se evt. på www.restaurant-terrassen.dk

mvh. Michael

Fra : Inger Pedersen

Dato : 03-02-04 18:10

> [...]

gerne
> have en flot festbuffet og senere på dagen et stor kaffebord.

Svostrup kro og Kongensbro Kro.

Hilsen Inger

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 03-02-04 18:43

"PE" <kjoge@mail1.stofanet.dk> writes:

> Jeg skal holde en fest for 40 personer i Midt- eller Østjylland og vil gerne
> have en flot festbuffet og senere på dagen et stor kaffebord.

Jeg ved ikke om Sevel er udenfor området, men ellers kan det
anbefales. Jeg har kun hørt godt om stedet og den gang jeg selv har
været der, var det helt perfekt. Aspargessuppen var _rigtig_
aspargessuppe, brødene var hjemmebagte, kødet var enormt mørt og
lækkert, tilbehøret var dekorativt og passede godt til. Isen var helt
hjemmelavet med masser af friske frugter, som smagte af noget, til
trods for at det var i marts.

Bordene var flot dækkede, der var legetøj til børnene, og vi mærkede
på ingen måde, at de skulle have et enormt bryllup om aftenen og vores
selskab trak endda ud. Professionelt og venligt personale som tog sig
tid til at det var vores halvsenile bedstemor der skulle snakkes med
og betale.

http://www.sevelkro.dk/

Jeg kan ikke lige se om de har buffet, men mon ikke, hvis man ringer
og spørger.

Mvh Trine

http://www.triane.dk, juletræer, gran og julebutik
Tag familien med på skovtur og fæld dit eget juletræ.