Kan man operere sig ud af en høreskade ?
Fra : J.K.Arning

Dato : 02-02-04 18:55

Jeg har en stor høreskade på begge ører og bruger
idag høreapparat på begge ører hvilket i og for sig
ikke er et problem for mig udover at det jo nu engang
er lidt bøvlet i hverdagen. Jeg kom så idag til at tænke
på at man måske kunne operere sig ud af problemet ?
Man kan jo rette op på f.eks. dårligt syn med et laser
indgreb og ja generelt kan man en hel del så måske
også dette ?

Regards

--
Før du spørger: http://www.google.com/grphpr

Regards
http://www.arning.dk

Fra : Christina

Dato : 06-02-04 01:25

J.K.Arning <spam@_remove_arning.dk> wrote in message
> [...]
> Man kan jo rette op på f.eks. dårligt syn med et laser
> indgreb og ja generelt kan man en hel del så måske

Jeg har læst om et barn der var døv, som blev opereret...så mon ikke?

Fra : Ditte Hansen

Dato : 07-02-04 18:05

Hej

Jeg ville spørge på den audiologiske afdeling hvor man er tilknyttet. De ved
hvad de snakker om, og kan give et bud på om en operation vil hjælpe.
Den omtalte operation er sikkert en Choclear Implant, og der mener jeg at
man skal være noget nær 100% døv, for at få glæde af det.
Jeg har selv høreapparater, dog med en lav nedsættelse af min hørelse, kan
næsten klare mig uden, men er klart en fordel af bruge dem.

Hilsen Ditte