Svag Gnist på PGO
Fra : claus og helle

Dato : 01-02-04 17:01

Nu har jeg skiftet alt hvad der har med tændning at gøre og intet
hjælper,der er stadig svag gnist på den.

--
Opel Senator 89" 3,6 i Irmscher
Alfa Romeo 33 93" Vinterbil

Fra : GK

Dato : 01-02-04 21:31

hej når du siger svag gnist hvad er det så lige du mener med svag ,,, for
mig er en god gnist en lille og tynd blå gnist ..en god gnist ...
men kan godt se ud til at være en svag gnist men er det absolut ikke ,,

Fra : claus og helle

Dato : 02-02-04 21:32

En svag gnist er lille og hvid...................

Fra : Axelgaard

Dato : 03-02-04 16:06

"claus og helle" <frederiksen@adslhome.dk> skrev i en meddelelse
> Nu har jeg skiftet alt hvad der har med tændning at gøre og intet
> hjælper,der er stadig svag gnist på den.

Har du skiftet
Tændrør
^^-hætte
CDI-enhed
Tændspole ved svinghjul
Tjekket gennemgang på alle ledninger her imellem?
Samlet det rigtigt?

Hvordan tjekker du gnisten?

Fra : claus og helle

Dato : 03-02-04 20:59

Knallerten er kørt til skrot

Fra : Axelgaard

Dato : 04-02-04 10:57

> Knallerten er kørt til skrot

Jeg havde nu valgt at bruge lidt tid på at sælge den, enten som dele eller
"som den er".

Fra : GK

Dato : 03-02-04 21:21

ja så kan vi jo ikke hjælpe .. når den er kørt til skrot