S: Castrol TTS og MTX olie.
Fra : Jens Jacob Bager Jen~

Dato : 01-02-04 08:42

Hej Knallertgruppe

Jeg er kommet i besiddelse af en kasse 1L Castrol MTX gearkasseolie og en
kasse 1L Castrol TTS to taktsolie.

Castrol TTS er en virklig god fuldsyntetisk totaktsolie.
Castrol MTX er en rigtig god gearkasseolie. MTX olien er en SAE 10W40. Det
er ikke en alm. motorolie, men en olie beregnet til seperate gearkasser som
på f.eks 2-taktsmotorer.

De sælges minimum 4 L af af gangen. Prisen er 50kr pr. L plus evt. porto.

De ligger i Lyngby. Kan sendes.

Billeder ligger i dk.binaer.motor under tråden "TTS og MTX". Billederne kan
evt. også tilsendes via E-mail.

--
Mojn Jens Bager Jensen
Honda CBR 600 F '94 og Suzuki DR 600 '85

Fra : ***Frank***

Dato : 02-02-04 00:00

> Castrol TTS er en virklig god fuldsyntetisk totaktsolie.

Hej.
Er det den Castrol olie med en meget speciel lugt ( meget brugt i
motorcross )
Hvor mange er der i en kasse.
Og hvor mange skal man købe for at opnå mængde rabat

--
M.v.h.
Fr@nk

Fra : Jens Jacob Bager Jen~

Dato : 02-02-04 08:42

> Hej.
> Er det den Castrol olie med en meget speciel lugt.
Det er netop den.

> Hvor mange er der i en kasse.
> Og hvor mange skal man købe for at opnå mængde rabat

Det snakker vi om. Mail mig direkte. E-mail adressen virker.

Fra : Tommy Fer

Dato : 04-02-04 17:05

SNIP en masse salg gas

> Mojn Jens Bager Jensen
> Honda CBR 600 F '94 og Suzuki DR 600 '85
> Præsident for Polyteknisk MC Forening (PMC)
> Træt af spam -> nospam.dkfritidmotorcykel.dk

Waaa.. er du sikker på du er gået helt rigtigt hr. Bager ;o )

mvh Tommy Fer