hjælp Yamaha Aerox /Neo´s stempel
Fra : GK

Dato : 31-01-04 18:22

Er der en klog person det kan fortælle mig om et stempel til en Yamaha/Neo´s
er det samme som der sidder i en Yamaha/Aerox .
Mit problem er at på t-Hansen´s hjemme side under Yamaha /aerox /stempel er
der kun et ø40mm stempel til den cylinder og original er den jo
ø 40,00
og da jeg hade tænk mig at bore den gamle cylle op og hone den til 40,25
eller 40,50 kræver det jo at man kan få et stempel i den diameter ....
går man så ind under yamaha/neo´s/stempel er der et 40,00mm 40,25mm
40,75mm 41,00mm stempel og kikker man der så ligner de jo hindanden
på en prik .. og kikker man på cylinderen ligner de også hindanden .. hvis
man kikker på udstødnings kanalen ,,så er spørgsmålet ..
om stemplet fra en neo´s passer på en aerox ...
kan lige nævne at det er en 45 scooter ..
p.s ønsker kun svar fra personer der med sikkerhed ved noget om sagen og
ikke en masse gætteri

mvh GK

Fra : Thomas B

Dato : 03-02-04 00:35

"GK" <GK@nospam-post7.tele.dk> skrev i en meddelelse
>..
> p.s ønsker kun svar fra personer der med sikkerhed ved noget om sagen og
> ikke en masse gætteri

Prøv at besøge en motorcykel eller knallert forhandler.
tag dit det gammle stempel med. der har de nok et stempel fra en aerox som
kan sammenlignes med dit det gammle.
mvh. Thomas

Fra : GK

Dato : 03-02-04 21:52

ja det må jeg så gøre ,,, hade bare håbet på der var en der lige kunne give
svaret .. har også mailet til T-hansen og spurt dem
men det hade de ikke fået oplyst noget om fra levenradøren ... så spurte jeg
om de ikke bare kunne gå på lager og måle lidt på de to stempler ..
Men det kunne de ikke for de lå på et kranlager ... hvordan får de så fat
i dem når man bestiller et ... Ha Ha Ha Ha

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 03-02-04 22:47

On Tue, 03 Feb 2004 21:51:52 +0100, GK wrote:

> Men det kunne de ikke for de lå på et kranlager ... hvordan får de så fat
> i dem når man bestiller et ... Ha Ha Ha Ha

Det er korrekt. Callcenteret (hvor du ringer til) og lageret er ikke i
samme ende af huset.

Kranlageret et er KÆMPE lager med 3 kraner som fiser frem og tilbage og
plukker varen fra de forskellige kasser (omkring 80000 forskellige
lokationer).

Der er intet personale der hvor kranerne kører, så derfor kan de ikke
bare lige hente en vare Det hele kører pr. automatik og EDB.

--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk - "Carpe Aptenodytes!"

Fra : nikolaj dalsgaard

Dato : 04-02-04 10:50

"GK" <GK@nospam-post7.tele.dk> wrote in message news:<401be466$0$1652$edfadb0f@dread14.news.tele.dk>...
> [...]
> kan lige nævne at det er en 45 scooter ..
> p.s ønsker kun svar fra personer der med sikkerhed ved noget om sagen og

jeg tror godt jeg kan skaffe et større stempel til dig

Nikolaj Dalsgaard

Fra : GK

Dato : 04-02-04 12:44

behøves ikke længer .. har løst problemet ...

Fra : Axelgaard

Dato : 04-02-04 16:25

"GK" <GK@nospam-post7.tele.dk> skrev i en meddelelse
> behøves ikke længer .. har løst problemet ...

Hvordan?

Fra : Neser

Dato : 05-02-04 23:00

> Er der en klog person det kan fortælle mig om et stempel til en
Yamaha/Neo´s
> er det samme som der sidder i en Yamaha/Aerox .

Det er det samme, den eneste forskel på Neo's motor og Aerox's motor er
kølesystemet, den ene er vandkølet og den anden er luftkølet.

- Neser

Fra : GK

Dato : 12-02-04 17:27

tænkte det nok ... tak for svaret