Hurra mine kampfisk har lagt æg men hva så~
Fra : GreatDane

Dato : 30-01-04 17:05

Fra : Vito

Dato : 30-01-04 17:50

>Hurra mine kampfisk har lagt æg men hva så ??

Så skal du lige købe sådan en her

http://www.akvarieudstyr.dk/database/vis_produkter.asp?ProduktID=4812

Fra : GreatDane

Dato : 30-01-04 18:01

"Vito" <akvariereol@ofir.dk> wrote in news:bve1ve$i3l$1@sunsite.dk:

> http://www.akvarieudstyr.dk/database/vis_produkter.asp?ProduktID=4812

Tror ikk de har lagt så mange æg, at det kan betale sig.. GG
De går alene i et 54 l akvarie. skal jeg bare lade dem passe sig selv,
eller skal forældrene væk. ??

Fra : Karsten Enevoldsen

Dato : 30-01-04 18:22

GreatDane wrote:
> De går alene i et 54 l akvarie. skal jeg bare lade dem passe sig selv,
> eller skal forældrene væk. ??

Det er hannen, der forestår opdragelsen af ynglen.
Det er derfor en god ide at fjerne hunnen, da hun ellers kan lide overlast.

--
Volds
aequam servare mentem

Fra : TL

Dato : 30-01-04 20:50

Kig her : Http://www.fishtank.dk/ se under artikler : Kampfisk

vh TL

Fra : Ole Vandborg Rasmuss~

Dato : 31-01-04 12:34

> Det er hannen, der forestår opdragelsen af ynglen.
> Det er derfor en god ide at fjerne hunnen, da hun ellers kan lide
overlast.

Og at fjerne hannen så snart ynglen er blevet fritsvømmende !!!!

/Ole