Hjælp - Sur/sød sovs til kogt oksebryst ..~
Fra : Bangsbo Design

Dato : 30-01-04 14:51

Sorry jeg har haft opskriften liggende men kan
ikke lige finde den ...

Forhold i Sur-sød-sovs som vores bedstemor
lavde den ... jeg ville ha' peberod men synes
ikke jeg orker at gå ud i denne snestorm pt.
her i Frederikshavn ...

På forhånd TAK for hjælp !

Med venlig hilsen
Keld
--
Keld Gydum - Stenbakkevej 37 2.th.
DK - 9900 Frederikshavn

Fra : Villy Erichsen

Dato : 30-01-04 15:54

In article <bvdnfr$qd8bv$1@ID-162322.news.uni-berlin.de>, Bangsbo
Design <bangsbo@lite.dk> wrote:

> [...]
>
> Forhold i Sur-sød-sovs som vores bedstemor
> lavde den ... jeg ville ha' peberod men synes
> ikke jeg orker at gå ud i denne snestorm pt.
Saften af en halv citron + 1-2 tsk sukker - smag dig frem + selvf- din
grundsovs.
Og så et ordentligt drøn peberrod - du har da godt af lidt frisk luft -
og det skærper apetitten

--
Venlig hilsen
Villy Erichsen