Er der en med et VISA...
Fra : David Blangstrup

Dato : 29-01-04 19:53

.. der kan købe denne her for mig?
http://www.unsanity.com/haxies/silk/
Min søn, der plejer at ordne det, er på vinterferie, og min SILK demo er
udløbet! Og det ser grimt ud uden fontsmoothing! Den koster $10 = 60 kr. og
så kan jeg bare overføre de penge til vedkommendes konto i morgen. Der var en
her i gruppen der var så sød at hjælpe mig med at få pMachine på denne her
måde, så det kan lade sig gøre.
Min mail er fornavn@efternavn.org - hvis nogen skulle få lyst til at svare
mig!

--
David Blangstrup
Illustreret Tidende

Fra : David Blangstrup

Dato : 29-01-04 20:05

On Thu, 29 Jan 2004 19:52:56 +0100, David Blangstrup wrote
(in article <bvbkq8$1ug$1@news.cybercity.dk>):

> Og det ser grimt ud uden fontsmoothing

Jeg mener, i AppleWorks.

--
David Blangstrup
Illustreret Tidende

Fra : David Blangstrup

Dato : 30-01-04 00:00

On Thu, 29 Jan 2004 20:05:21 +0100, David Blangstrup wrote
(in article <bvblhh$38q$1@news.cybercity.dk>):

> On Thu, 29 Jan 2004 19:52:56 +0100, David Blangstrup wrote
> (in article <bvbkq8$1ug$1@news.cybercity.dk>):

> Jeg mener, i AppleWorks.

Det må jeg sige, det er jeg ikke regnet med. Nada. Meget skuffende. Nåh, skid
hul...

--
David Blangstrup
Illustreret Tidende

Fra : David Blangstrup

Dato : 30-01-04 07:55

> [...]

> en
> her i gruppen der var så sød at hjælpe mig med at få pMachine på denne her

Ah, jeg vidste der var nogen! The Mac community rules! Tak!

--
David Blangstrup
Illustreret Tidende

Fra : Michael Holm

Dato : 30-01-04 08:29

David Blangstrup <fornavn@efternavn.dk> wrote:

> On Thu, 29 Jan 2004 19:52:56 +0100, David Blangstrup wrote
> (in article <bvbkq8$1ug$1@news.cybercity.dk>):

> Ah, jeg vidste der var nogen! The Mac community rules! Tak!

så det for sent denne gang :)

--
Michael T. Holm
http://www.toitsu.dk - skal du rejse? http://www.danfae.dk

Fra : David Blangstrup

Dato : 30-01-04 08:36

On Fri, 30 Jan 2004 08:29:13 +0100, Michael Holm wrote
(in article <1g8d8vq.q2fes8dmw9ecN%michael.holm@anthro.ku.dk>):

Ja, ellers mange tak!

--
David Blangstrup