Meget mærkelige!!??
Fra : www.scooterhoved.tk

Dato : 29-01-04 16:40

Hej Ng

Jeg har et meget mærkelige spørsmål.! da jeg skulle i skole i morges to jeg
scooter... den kørte fint nok, de første 10 kilometer! aften inden jeg gik i
seng fyldte jeg den op med benzin og smed noget kaberatorsprit i benzin for
så var jeg sikker på den kunne køre! men efter de 10 kilometer så tabte den
gasen.. og var lige ved at gå ud. og den hakket i benzin. ligesom om den
ikke fik benzin.
så er det jeg ville høre hvad det kan skyldes. nå der er kommet
kaboratorspirt på.???

Håber nogen kan hjælpe mig

--
Hilsen Tobias

www.scooterhoved.tk

Fra : Kim Larsen

Dato : 29-01-04 19:09

"www.scooterhoved.tk" <Tobias_h_klint@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> ikke fik benzin.
> så er det jeg ville høre hvad det kan skyldes. nå der er kommet

Det kunne godt lyde som om det er det samme som jeg har. Mit problem er så
at choker-kablet er frosset fast, så jeg kører med fuld schoker hele tiden,
og det hakker og sprutter ved rimelig lav hastighed.

Kim Larsen

Fra : www.scooterhoved.tk

Dato : 29-01-04 21:29

Kim Larsen wrote:
> [...]
> er så at choker-kablet er frosset fast, så jeg kører med fuld schoker
> hele tiden, og det hakker og sprutter ved rimelig lav hastighed.

Hej

Jeg ved at mit kabel ikke ha sat sig. da jeg har auto...

Fra : Calle.

Dato : 30-01-04 05:59

www.scooterhoved.tk wrote:

> Hej
>
> Jeg ved at mit kabel ikke ha sat sig. da jeg har auto...

Det kan vel også fryse

--
Calle

Fra : Axelgaard

Dato : 30-01-04 12:08

"Calle." <Fake@Fake.Fake> skrev i en meddelelse

> Det kan vel også fryse

Ja det kan det, men hvorfor så først efter 10km? Jeg vil da mene at skidtet
burde være slået fra der? Så kan kablet jo fryse alt det har lyst til, hvis
chokeren er "slået fra" så gør det ingen forskel... :(
Jeg har samme problem på min scooter, så jeg venter spændt på hvad årsagen
virkeligt er :)
Mon www.scoo... har monteret større karburator?

Fra : Calle.

Dato : 30-01-04 16:43

Axelgaard wrote:
> [...]
> lyst til, hvis chokeren er "slået fra" så gør det ingen forskel... :(
> Jeg har samme problem på min scooter, så jeg venter spændt på hvad

Problemet er jo lige netop, at den ikke slår fra, fordi den er frosset.
Prøv selv at bruge chokeren på en varm motor, så får du samme problem.

--
Calle

Fra : Axelgaard

Dato : 30-01-04 16:50

> Problemet er jo lige netop, at den ikke slår fra, fordi den er frosset.
> Prøv selv at bruge chokeren på en varm motor, så får du samme problem.

Jeg forstod det bare som at det kom lige pludseligt, hvis det virkeligt er
chokeren der sidder fast må situationen bliver gradvist værre jo varmere
motoren bliver...

Fra : www.scooterhoved.tk

Dato : 30-01-04 19:43

Axelgaard wrote:
> [...]
>
> Jeg forstod det bare som at det kom lige pludseligt, hvis det
> virkeligt er chokeren der sidder fast må situationen bliver gradvist

Kan det ikke ske og være tændrøret??

Hilsen
Tobias

Fra : Axelgaard

Dato : 30-01-04 22:18

> Hej
>
> Kan det ikke ske og være tændrøret??

Jeg har samme problem som dig, mit tændrør har siddet i maskinen de sidste
knap 5000km, så måske det kan være der problemet er?
Det skal da i hvert fald prøves, så snart jeg kommer hjem til "de gamle" så
jeg kan nasse et tændrør af farmand :)

Fra : www.scooterhoved.tk

Dato : 30-01-04 19:42

Axelgaard wrote:
> [...]
> lyst til, hvis chokeren er "slået fra" så gør det ingen forskel... :(
> Jeg har samme problem på min scooter, så jeg venter spændt på hvad

hej

nej har standrat kaborator på...

Hilsen
Tobias