Medion 9750 Tegneplade/ Tablet
Fra : Henrik

Dato : 27-01-04 12:46

Hej i Gruppen,

Er der nogen der ved om den virker under OSX.

Jeg har prøvet at finde noget information om den, og der ikke meget at
hente. Hvad jeg har læst, så skulle det være en Aiptek Hyper-Pen 12000U
inden i. Aiptek skulle være ejet af Trust. Trust har en b.la. En model 1200
og den kan man få OSX driver til, man kan måske bruge denne driver.

Er der nogen erfaringer her i gruppen.

http://aldi.dk/OFFER_DK/home.htm

Mhv.

Henrik

Fra : Morten

Dato : 27-01-04 15:30

On Tue, 27 Jan 2004 at 11:46 GMT, Henrik wrote:

> Er der nogen der ved om den virker under OSX.

Mon ikke den duer med USB overdrive? Hvordan denne driver håndtere
trykfølsomhed ved jeg dog ikke.

--
Morten

PowerMac G5: 1.6GHz, 1.25GB RAM, 80GB Disk, Combo-drev, Bluetooth mus
+ tastatur, FX5200 Ultra & Lacie Photon18Vision (TFT).

Fra : Henry Lerche Madsen

Dato : 29-01-04 19:14

Morten wrote:

> Mon ikke den duer med USB overdrive? Hvordan denne driver håndtere
> trykfølsomhed ved jeg dog ikke.

Er der noget nyt i sagen, er der nogen som har forsøgt sig .... ????

Fra : Lars Kristian Sørens~

Dato : 29-01-04 23:26

Henry Lerche Madsen <lercheSKRIDSPAM@aarstidenSKRIDSPAM.dk> wrote:

> Er der noget nyt i sagen, er der nogen som har forsøgt sig .... ????

Der er vist både en god og en dårlig nyhed. Den gode er, at det lader
til at virke, selv også under OS 9. Se selv her:

http://www.mediamac.dk/index.php?page=forum:show,thread_id=34873

Den dårlige nyhed er, at den er totalt udsolgt - stort set over alt.

Jeg kom selv for sent...

Lars Kr. Sørensen
musiker og musikpædagog

Fra : Henry Lerche Madsen

Dato : 29-01-04 23:50

Lars Kristian Sørensen wrote:

> [...]
>
> http://www.mediamac.dk/index.php?page=forum:show,thread_id=34873
>
> Den dårlige nyhed er, at den er totalt udsolgt - stort set over alt.

Hmm så kan jeg glæde mig over at der i dag stadig var 5-8 stk tilbage i
den lokale Aldi-biks, så jeg smutter hen efter en i morgen...

Fra : Lars Kristian Sørens~

Dato : 30-01-04 00:31

> Hmm så kan jeg glæde mig over at der i dag stadig var 5-8 stk tilbage i
> den lokale Aldi-biks, så jeg smutter hen efter en i morgen...

Hvor bor du?

Lars Kr. Sørensen
musiker og musikpædagog

Fra : Morten Lind

Dato : 30-01-04 08:21

Lars Kristian Sørensen <lars@NOSPAMlarsonline.dk> wrote:

> Hvor bor du?

Henry bor i Næstved, så vidt jeg husker...........så du skal nok bare
et smut på landet

Den var udsolg i HELE Gladsaxe onsdag kl.: 11:30
M.

Fra : Michael Holm

Dato : 30-01-04 08:30

Morten Lind <fornavnogefternavn@machintoshUDENHINTOSH.com> wrote:

> [...]
> et smut på landet
>
> Den var udsolg i HELE Gladsaxe onsdag kl.: 11:30
tak morten l. , så vil jeg ikke kigge her :) æv !

--
Michael T. Holm
http://www.toitsu.dk - skal du rejse? http://www.danfae.dk

Fra : Morten Lind

Dato : 30-01-04 08:57

Michael Holm <michael.holm@anthro.ku.dk> wrote:

> tak morten l. , så vil jeg ikke kigge her :) æv !

Ja, det ærgrer også mig......ungerne elsker den(Vi har én plade, men så
må de dele.....)
M.

Fra : Henry Lerche Madsen

Dato : 30-01-04 16:53

Morten Lind wrote:

> Henry bor i Næstved, så vidt jeg husker...........så du skal nok bare
> et smut på landet

Ja, men du skal længere ud på landet, for jeg bor faktisk i Sakskøbing!!!

> Den var udsolg i HELE Gladsaxe onsdag kl.: 11:30

I går var der en del tilbage i den lokale Aldi, i dag var de udsolgt
i Sakskøbing, Nysted i to butikker i Nakskov og i to butikker i
Nykøbing F. Så der er vidst ikke mere at komme efter.....

Fra : Morten

Dato : 30-01-04 19:11

Henry Lerche Madsen <lercheSKRIDSPAM@aarstidenskridspam.dk> wrote:

> Ja, men du skal længere ud på landet, for jeg bor faktisk i Sakskøbing!!!

jammen så r du jo ne'e fra flalannet

Fra : Erik Richard Sørense~

Dato : 31-01-04 04:01

Hej

Og I kan også godt opgive Århus... Jeg var i den lokale kl. 10:45, og da
havde de lige fået besked fra samtlige butikker her, at alt var udsolgt...

mvh. Erik Richard

<KMLDenmark"NO"@netscape.net>

Fra : Henrik

Dato : 30-01-04 08:43

On 29/01/04 19:13, in article 40194d66$0$1641$edfadb0f@dread14.news.tele.dk,

> Er der noget nyt i sagen, er der nogen som har forsøgt sig .... ????

Hej i NG,

Jeg sad i går og prøvet at få den til at fungere i Panther, den funkede ikke
rigtig, f.eks. Tryk følsomhed virker ikke, og den driver man kan hente på
Trust hjemmeside virker ikke på Panther.

Jeg fandt så Producenten hjemmeside men det link til OSX 10.2.6 og over,
virkede ikke hmmm, jeg skrev så til dem.

Tjekket Producentens hjemmeside her til morgen, linket virker nu.

http://www.aiptek.com.tw/english/service/d_tablet_usb.htm

Henrik

Fra : Ukendt

Dato : 30-01-04 17:41

> Tjekket Producentens hjemmeside her til morgen, linket virker nu.
>
> http://www.aiptek.com.tw/english/service/d_tablet_usb.htm

Fik du den til at funke, trykfølsomhed, 1:1 med skærmen osv?

vh Simon