Anderledes resturanter i Aalborg
Fra : Ukendt

Dato : 26-01-04 09:32

Hej.

Nogen der kan anbefale nogle lidt anderledes, evt. udenlandske resturanter i
Aalborg? Kæresten og jeg har efterhånden prøvet alle de almindelige - Romeo
& Julie, Jensen's Bøfhus, Kunst & Spaghetti, Bones osv., og søger lidt
nyskabelse.

Prisen skal være almindeligt prisniveau - ikke en 1.000-kroners resturant
:).

--
Mvh.
Jeppe Vestergaard, Aalborg

Fra : Janni Nørmølle

Dato : 26-01-04 11:03

Hej Jeppe

Måske du kunne kigge her og blive inspireret:

http://www.danskerestauranter.dk/restaurant/aalborg.html

Jeg kan godt anbefale Gaucho - argentinsk bøfhus. Samtidig har jeg hørt gode
ting om 'Rosdahls' og 'Sushi og Ko'.

Mvh. JN

Fra : Dorte Klerke

Dato : 26-01-04 15:59

Hej Jeppe
Selv synes kæresten og jeg de to tyrkiske resturanter i Aalborg er gode. Dog
er den ene lidt dyr, men det billige Alanya er også ret god og især prisen
taget i betragtning og de har nogle af de samme retter som den dyre. 2
retter til 69 og 3 retter til 79 og det lige gyldigt hvornår du spiser, og
nej retterne er ikke mindre, det var der en der spurgte tjeneren om ;)

Dorte

Fra : Soren Lindholt

Dato : 27-01-04 10:21

Jeppe Vestergaard <Jeppe(a)dailyrush.dk> wrote in article

San Giovanni, Vesterbro
Azzurra, Urbansgade
Den Ene Side i Sankelmarksgade
Costa, Ved Stranden

Søren

Fra : Kim Jensen

Dato : 28-01-04 22:50

> [...]
Romeo
> & Julie, Jensen's Bøfhus, Kunst & Spaghetti, Bones osv., og søger lidt

1) "Il Mulino" på "hjørnet" af Vesterbro/Bispensgade. Og ja, det er nok et
prisniveau over Jensen Bøfhus, men kvaliteten er 10-fold bedre, servicen er
altid helt i top - og man får bare lyst til at komme igen hurtigst muligt!
:)

2) "O Sole Mio" (Ved Stranden) laver noget seriøst god italiensk mad og
tilmed til helt fornuftige priser.

3) "Gaucho" (som også nævnes af anden skribent) i 'gaden serverer gode
bøffer i en hyggelig atmosfære.

Kim Jensen
// NewsCaster.dk // R2DVD.com // Port80.biz //