Kode til nøglering :-(
Fra : Lone Schmidt

Dato : 26-01-04 09:34

Hej med Jer, og tak for sidst

Tak for en pragtfuld dag i Herlev Glæder mig til at sommer, hvor alle
de dejlige nørder og nørdinder fra Fyn og Jylland kommer

Jeg er sgu´rendt ind i noget af et problem....

Min kode til hovednøgleringen vil ikke accepteres. Den er ændret et par
gange, men jeg holder mig inden for et smalt "kodeområde", så det er
mystisk for mig at den er smuttet.
Never mind, hvad kan jeg gøre, for der er en del funktioner som kræver
adgang til hovednøgleringen?
--
Venlige hilsner
og grumme go´hygge

Fra : Morten

Dato : 26-01-04 10:09

Lone Schmidt <mailloneFJERN@netscape.net> wrote:

> Min kode til hovednøgleringen vil ikke accepteres. Den er ændret et par
> gange, men jeg holder mig inden for et smalt "kodeområde", så det er
> mystisk for mig at den er smuttet.

prøv "123" - eller dit opriundelig password før jeg loggede ind. (har
du manuelt forsøgt at ændre den?)

> Never mind, hvad kan jeg gøre, for der er en del funktioner som kræver
> adgang til hovednøgleringen?

prøv liige det andet først.
--
Morten

PowerMac G5: 1.6GHz, 1.25GB RAM, 80GB Disk, Combo-drev, Bluetooth mus
+ tastatur, FX5200 Ultra & Lacie Photon18Vision (TFT).

Fra : Lone Schmidt

Dato : 27-01-04 06:19

Morten <spam@reippuert.dk> wrote:

> prøv "123" - eller dit opriundelig password før jeg loggede ind. (har
> du manuelt forsøgt at ændre den?)

> prøv liige det andet først.
Det er det jeg mener med "smalt" kodesprog, så jeg har prøvet ALT

Ja, den er ændret manuelt flere gange siden SSH, der er jo ikke andre
måder at gøre det på..? :-/
--
Venlige hilsner
og grumme go´hygge

Fra : Morten

Dato : 27-01-04 09:15

Lone Schmidt <mailloneFJERN@netscape.net> wrote:

> Ja, den er ændret manuelt flere gange siden SSH, der er jo ikke andre
> måder at gøre det på..? :-/

hvis ikke du kan huuske kodeordet til din nøglering er der ingen måde
at låse den op på, med mindre man arbejer for NSA eller FBI

Fra : Preben Bødker Nielse~

Dato : 27-01-04 12:36

Morten <spam@reippuert.dk> wrote:

> hvis ikke du kan huuske kodeordet til din nøglering er der ingen måde
> at låse den op på, med mindre man arbejer for NSA eller FBI

Men en nulstilling (i hovednøglering.app) kan vel lade sig gøre!

/Preben
--
Preben Bødker Nielsen

Fra : Morten

Dato : 27-01-04 15:34

On Tue, 27 Jan 2004 at 11:35 GMT, Preben wrote:

> Men en nulstilling (i hovednøglering.app) kan vel lade sig gøre!

ik' hvis man har glemt den koden (ellers lærte jeg lige noget nyt, og
mistede lidt af tilliden til sikkerheden i apples kryptering)

Fra : Preben Bødker Nielse~

Dato : 26-01-04 10:53

> [...]

> Min kode til hovednøgleringen vil ikke accepteres. Den er ændret et par
> gange, men jeg holder mig inden for et smalt "kodeområde", så det er

Ringe til mig

/Preben
--
Preben Bødker Nielsen