er her nogen nørder ;-) ?
Fra : Martin Ammentorp

Dato : 25-01-04 16:28

Hej alle

Denne kolde søndag var det måske en ide at bygge sin egen browser:

http://www.macdevcenter.com/pub/a/mac/2004/01/23/webkit.html

venlig hilsen

Martin

--and don't forget to boogie

Fra : René Frej Nielsen

Dato : 25-01-04 16:46

Martin Ammentorp <martin@xyzammentorp.org> wrote:

> Hej alle
>
> Denne kolde søndag var det måske en ide at bygge sin egen browser:
>
> http://www.macdevcenter.com/pub/a/mac/2004/01/23/webkit.html

Jeg har set det i aktion på Apple's Developer-sider. På
http://connect.apple.com kan man se video fra deres udviklerkonference,
hvor de viser det foran alle udviklerne og det får stor applaus.

--
Mvh.
René Frej Nielsen

Fra : Thomas Boelskifte

Dato : 26-01-04 06:51

René Frej Nielsen <spam@rfn.dk> wrote:

> Jeg har set det i aktion på Apple's Developer-sider. På
> http://connect.apple.com kan man se video fra deres udviklerkonference,
> hvor de viser det foran alle udviklerne og det får stor applaus.

Kan du huske præcist hvilken video de viser det i?

Mojn, Thomas

--
http://thomas.boelskifte.dk/blog_ny/weblog.php

Fra : René Frej Nielsen

Dato : 26-01-04 08:28

Thomas Boelskifte <transporterroom1@boelskifte.dk> wrote:

> Kan du huske præcist hvilken video de viser det i?

Nu kan man ikke linke til den, men det er den der hedder "Mac OS X State
of the Union ".

--
Mvh.
René Frej Nielsen