DR BIG
Fra : JN

Dato : 25-01-04 11:37

Nogen der kan fortælle mig, hvor ned-droslingerne på denne model

VH John

Fra : H-J M

Dato : 25-01-04 17:05

"JN" <remmy.tele2adsl@tele2adsl.dk> skrev i en meddelelse
> Nogen der kan fortælle mig, hvor ned-droslingerne på denne model

1-2 Ringe på gliderøret i varioen

Fra : H-J M

Dato : 25-01-04 17:06

"JN" <remmy.tele2adsl@tele2adsl.dk> skrev i en meddelelse
> Nogen der kan fortælle mig, hvor ned-droslingerne på denne model

1 eller 2 ringe i varioen
Et 1cm for langt fjederstyr i koblingen
Et blindrør
Topstykket skal planes HELT ned
Evt. tutten i filtret. Ikke alle der fjerner den men det er også en
begrænsning.

--
Mvh.
Hans-Jacob

Fra : JN

Dato : 25-01-04 17:42

Tak for svarne

VH John

Fra : GK

Dato : 26-01-04 16:44

ved ikke om det her er løsningen ,,, jeg hade en 250 kx kawa cross maskine
.... som heller ikke ville starte der var gnist og den skød en gang imellem
men starte ville den ikke ... løsningen var en ny føde spole ,, så gik den
som den skulle ,,, tror du har et tændings problem ... da der godt kan være
gnist på ,, men den tænder alså bare ikke der hvor den skal ... måske kan du
bruge det til noget

mvh GK

Fra : GK

Dato : 26-01-04 17:01