Rotter
Fra : BT

Dato : 24-01-04 15:47

Hejsa..

Forleden dag, mens jeg var på arbejde, kom naboen ind og sagde til min kone,
at han nu 2 gange havde set en rotte komme ud fra min garage/skur.

Jeg har været ude i skuret, men kan ikke se nogen tegn på rotter.
Der ligger ikke nogen efterladenskaber nogen steder.
Der er ikke ganvet i noget. Ikke engang den sæk med katte foder.

Så spørgsmålet er. Hvad mere kan jeg kigge efter for at se om vi har
rotter. Eller er det bare min nabo som har "rotter på loftet"..

/Brian

Fra : Carsten Finn Rasmuss~

Dato : 24-01-04 16:17

BT wrote:
> [...]
>
> Så spørgsmålet er. Hvad mere kan jeg kigge efter for at se om vi har
> rotter. Eller er det bare min nabo som har "rotter på loftet"..

Kontakt teknisk Forvaltning, så sætter de en sporefællde op. Du har
pligt til at kontakte kommunen ved mistanke om rotter.

mødes med en gunstig lejlighed....

Fra : Camilla W. Pedersen

Dato : 24-01-04 17:04

Hej.

Det behøver jo ikke være en hel rottefamilie/koloni du har, det kan bare
være en enkelt rotte på tur for at finde føde eller ny bolig.

Med venlig hilsen Camilla.

Fra : Bent E.

Dato : 25-01-04 10:59

> [...]
>
> Så spørgsmålet er. Hvad mere kan jeg kigge efter for at se om vi har
> rotter. Eller er det bare min nabo som har "rotter på loftet"..

Jeg tror du har en sød kone .

Mvh.
Bent E.

--