Akvarie reol
Fra : Godfather

Dato : 24-01-04 12:55

Jeg kunne godt tænke mig at opdrætte forskellige Neolamprologus. Jeg synes
opdræt er sjovt, og Neolamprologus er nemme at opdrætte. Jeg har haftmange
kuld for nogle år såden i et "selskabsakvarium".

Jeg kunne derfor godt tænke mig en akvarie-reol med 6 akvarier inkl. udstyr.
Akvarierne regner jeg med skulle være mellem 60 og 100 Liter.

Er der nogen der hvad hvad det ligger i prismæssigt? Evt. hvad man kan få
det lavet til. En ny reol med det hele i fx aquastabil er lidt over
budgettet :D

Fra : Frank Gregersen

Dato : 24-01-04 19:03

"Godfather" <min@er.invalid> wrote in message
> [...]
>
> Er der nogen der hvad hvad det ligger i prismæssigt? Evt. hvad man kan få
> det lavet til. En ny reol med det hele i fx aquastabil er lidt over

Hvorfor bygger du ikke en reol selv? Enten af træ eller stål? Du kan også
selv lime nogle akvarier sammen. Jeg glæder mig dælme til at jeg selv skal
have bygget en reol, men først skal vi lige flytte fra lejlighed til hus og
inden det skal jeg have et arbejde....og det skal kæresten osse!
MVH Frank Gregersen

Fra : Simon Rasch

Dato : 28-01-04 10:55

Jeg har solgt mine for 1800/stk (2 for 3000,-).

Der var 6 x 85 L Akvastabil i en hjemmesvejset reol i firkantprofil-rør, med
samme mål som akvastabils alurør. Der var lysarmaturer med. Samt bundfilter
til alle akv.

Man kan overveje at lave det selv, selvom glas er ret dyrt. Det kommer an på
om det skal være pænt eller "bare" funktionelt. Jeg vil anbefale dig at købe
en færdig, da du nogen gange kan få lys og filtre med, og det løber jo også
op i pris hvis der er mange akv.

Mvh
Simon

Fra : Mikael Knop

Dato : 28-01-04 16:35

Hvad med 6 stk 70 l. og 3 stk 170 l.? Hjemmebyg, men funktionelt...
Drop mig en mail hvis du vil høre nærmere...
MVH Mikael.

Fra : Vito

Dato : 29-01-04 18:59

> Hvad med 6 stk 70 l. og 3 stk 170 l.? Hjemmebyg, men funktionelt...
> Drop mig en mail hvis du vil høre nærmere...
> MVH Mikael.

you got mail