Brændt grillpande
Fra : Padmé Amidala

Dato : 23-01-04 22:08

Hej NG.
Min grillpande (Le Cruesets støbejernspande) er helt sat til med brændte
madrester..og så tænkte jeg, jeg ville prøve et trick jeg har læst herinde,
men ikke kan finde mere... nemlig saltet!
Nu har jeg saltet panden og sat den på blusset, hvor lang tid skal den stå
på blusset?

VH
Padmé

Fra : kelds@ofir.dk

Dato : 23-01-04 22:51

On Fri, 23 Jan 2004 22:08:25 +0100, "Padmé Amidala"
<gsagae@geagnhwo.com> wrote:

> [...]
>men ikke kan finde mere... nemlig saltet!
>Nu har jeg saltet panden og sat den på blusset, hvor lang tid skal den stå

Indtil det løsner sig, vil jeg tro. Ellers brug det gamle trick med
brun sæbe (eller en grød af vaskepulver) og ned i en plastpose natten
over. Skyl godt og giv den en gang madolie bagefter.

KS

Fra : crema

Dato : 23-01-04 23:03

Masser af groft salt. og fuld power på varmen. Saltet suger skidtet.
Skift det ud og nyt salt på indtil det ikke længere bliver brunt.
Så olie op og koge og lad det afkøle natten over,
Henrik

Fra : Padmé Amidala

Dato : 24-01-04 11:21

Kanon, og tak..