Specialnøgle til luftskrue på Speedfight 2
Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 22-01-04 18:48

Hey!

Nogen som ved hvor en top eller specialnøgle til luftskruen på en
Speedfight 2 kan skaffes?

Peugoet har den da og kan godt købe en hjem men de vil ikke sælge den
videre til mig pga. de ikke må. "Jeg kan jo bare komme over til dem hvis
den skal stilles"... Joh tak for tilbudet jeg kommer lige 2 gange iløbet
af en dag når jeg skal rode med nogle dyser... :-/

Så søger altså et sted hvor omtalte kan købes så jeg selv har en. Jeg
vil ikke ødelægge min karb. på at file og save i den så man kan komme
til med en alm. skruefætter...

--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk - "Carpe Aptenodytes!"

Fra : Erik M. Madsen

Dato : 22-01-04 19:08

Hej.
Du behøver heller ikke at ødelægge karburatoren. Du kan skrue luftskruen
helt ud. Kan gøres med en meget spids tang, derefter saver du med en
nedstryger en rille i skruen så denne virker som en kærv. Derefter kan du
bruge en alm. skruetrækker.
Hilsen
Erik.

Fra : Hekto

Dato : 22-01-04 21:28

Erik M. Madsen wrote in

> [...]
> saver du med en nedstryger en rille i skruen så denne virker som
> en kærv. Derefter kan du bruge en alm. skruetrækker.

Lige præcis (aller nederst):

http://www.hekto.dk/speedfight/pservice.htm

--
/Hekto

Ducati 600SL Pantah - Suzuki LS650
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/hekto
semi-rockets ... no thanks!

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 22-01-04 21:32

On Thu, 22 Jan 2004 20:28:14 +0000, Hekto wrote:

> Lige præcis (aller nederst):
>
> http://www.hekto.dk/speedfight/pservice.htm

Kanon - tak til jer begge