slag på tasken...
Fra : Jonas

Dato : 21-01-04 19:13

1 stk PGO Dr. Big.
1 stk 40mm cylle m. 6 skyllekanaler
1 stk Malossi Multivar Vario (4,5g ruller?)
1 stk Proma Legal

Hvor møj kan den tænkes at rende på de sjællandske veje? Ved af erfaring
at man altid har modvind i Jylland, så dér vil den være sløvere.

Koblingen er skiftet til en Big Max kobling.

Er der et kvalificeret gæt derude?

Tak på forhånd
Jonas

Fra : Axelgaard

Dato : 21-01-04 19:52

"Jonas" <scootern@ren.net> skrev i en meddelelse
> [...]
> at man altid har modvind i Jylland, så dér vil den være sløvere.
>
> Koblingen er skiftet til en Big Max kobling.

70 reele km / time

Fra : Hekto

Dato : 21-01-04 20:44

Axelgaard wrote in news:400eca44$0$17627$ba624c82
@nntp01.dk.telia.net:

> 70 reele km / time

.... på en go' dag! ;0)

Her har vi måske en 120 km/t-kandidat??? :0D

--
/Hekto

Ducati 600SL Pantah - Suzuki LS650
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/hekto
semi-rockets ... no thanks!

Fra : C. Caspersen

Dato : 21-01-04 21:25

"Jonas" <scootern@ren.net> skrev i en meddelelse
> Er der et kvalificeret gæt derude?

120 km/t ned ad Møns Klint.

/Caspersen

Fra : Jonas

Dato : 22-01-04 09:19

"C. Caspersen" <cmccas@fjerndettesol.dk> wrote in news:bumn27$9h0$1
@sunsite.dk:

> "Jonas" <scootern@ren.net> skrev i en meddelelse
>
> 120 km/t ned ad Møns Klint.
>
> /Caspersen

Hm - det vist det man kalder et ukvalificeret gæt.

Men de 70 km/t der er nævnt et andet sted er helt kanon.

Takker til de seriøse...

Jonas

Fra : mikkel paulsen

Dato : 24-01-04 17:45

70L/T (lysår i timen) på vej gennem atmosfæren!

Fra : HpeA

Dato : 24-01-04 20:25

Hejsa´

> [...]
> 1 stk Malossi Multivar Vario (4,5g ruller?)
> 1 stk Proma Legal

> Hvor møj kan den tænkes at rende på de sjællandske veje?

Det ved jeg ikke noget om........men ved din indkomst får en chance for at
komme til at rykke fra din bankkonte til statskassen på et split sekund ! !
! ! .

Hp

Fra : hansi

Dato : 01-02-04 21:10

hvor meget betaler man til statskassen nu omstunder når man er uheldig ??

hansi

!