Hjælp til BLODTRYK
Fra : Emil Wegger Jensen

Dato : 21-01-04 13:18

I forbindelse med mit afgangsprojekt ved arkitektskolen i
Aarhus, afd. for Industriel design, søger jeg personer med
forhøjet blodtryk der vil hjælpe mig med at svare på nogle
spørgsmål. Mit projekt er at lave en blodtryksmåler til
hjemmet der kan videregive målingerne til brugerens læge
og hjælpe med at motivere brugeren til en bedre livsstil
og dermed bedre livskvalitet (uden den løftede
pegefinger). Jeg har brug for din hjælp, hvad endten du er
for eller imod ideen, for at få et indblik i hvordan
dagligdagen med forhøjet blodtryk er. Jeg søger kort sagt
personer der kan afsætte ca. 30 min til at svare på et
spørgeskema som jeg sender efter aftale. Svarene vil blive
brugt i min redegørelse for min målgruppes dagligdag, men
naturligvis ikke med navns nævnelse.

Hvis du er interesseret og vil hjælpe, så send mig en
mail, eller skriv et indlæg.

Mvh Emil