bodexplader skridsikre
Fra : martin helsted

Dato : 20-01-04 21:30

hej ng

hvor kan jeg finde de her plader online med mål og priser...
9 eller 12mm

mvh martin

Fra : Per H

Dato : 20-01-04 22:04

On Tue, 20 Jan 2004 21:29:34 +0100, "martin helsted"
<maan07@ihnykf.dk> skrev:

>hej ng
>
>hvor kan jeg finde de her plader online med mål og priser...
>9 eller 12mm

jeg tror ikke at det er bodex der er skridsikre. Du tænker måske på
"støbeplader, hvor den ene side er ultraglat, og den anden side
nupret.

De er multistærke, og multidyre '

Vh Per

icq 8212837

Fra : martin helsted

Dato : 20-01-04 22:27

de skal bruges til bund i min varevogn...

mvh martin

Fra : Per H

Dato : 20-01-04 22:38

On Tue, 20 Jan 2004 22:27:05 +0100, "martin helsted"
<maan07@ihnykf.dk> skrev:

>de skal bruges til bund i min varevogn...
Jeg har 12 mm bodex i min varevogn.

men støbepladen er stærkere.
Det er også de proff, benytter. men så er den vist endnu tyndere end
12 mm.

Mener at den koster ca 1200 kr til en Toyota Hi Ace.
så er den skåret i facon.

Vh Per

icq 8212837

Fra : Per H

Dato : 20-01-04 22:39

<maan07@ihnykf.dk> skrev:

>de skal bruges til bund i min varevogn...

de hedder vist plyfaplader

(støbeplade er et øgebavn, fordi man bruger dem til støbeforskalling.

Vh Per

icq 8212837

Fra : martin helsted

Dato : 20-01-04 22:49

okay, nogen ide om hvor man kan finde dem på nettet?

Fra : Gitte & Thorleif

Dato : 20-01-04 23:47

Jeg har købt ved http://www.riisfort.dk i Århus, men de var ikke
skridsikker, men mon ikke de har dem? send dem en mail.

Thorleif

Fra : Jens Borchert Peders~

Dato : 21-01-04 12:51

"martin helsted" <maan07@ihnykf.dk> wrote in

> hej ng
>
> hvor kan jeg finde de her plader online med mål og priser...
> 9 eller 12mm
>
> mvh martin

Så længere nede i tråde at de skulle fungere som skridsikker bund i din
varevogn.

Jeg har set nogle særlige måtter til netop dette formål. Senest i "Jem og
Fix", dog kun som nogle små stykker på størrelse med A4 papir.

De er vævet af noget stærkt materiale og beklædt med noget blødt
"klæbende" gummi. De kunne holde en mobil tlf fast på et ret skrånende
underlag.

Jens Borchert Pedersen
Østfyn
Mailto:jbp@vip.cybercity.junkdk