Materiale til bordplade, 1 m's bredde
Fra : Thomas

Dato : 20-01-04 21:28

Hej NG

Jeg kommer ikke ret tit i byggemarkeder, men er der nogen der ved om man kan
få en plade i 100 cm's bredde i limtræ, hårdtræ eller lignende? (Odense)
Jeg synes altid at der står 60 cm eller 80 cm's bredde i reklamerne. Skal
bruge 100 * 140 cm

Mvh

Thomas

Fra : Anette

Dato : 20-01-04 23:21

Thomas <bambanosREMOVE@hotmail.com> wrote:
> [...]
> lignende? (Odense) Jeg synes altid at der står 60 cm eller 80 cm's
> bredde i reklamerne. Skal bruge 100 * 140 cm

Hej Thomas
Prøv Bauhaus på Risingvej
- der skulle være en god mulighed for at finde hvad du skal bruge.

/ Anette

Fra : Thomas

Dato : 21-01-04 10:29

Tak, jeg prøver at kigge derude