Isover, Rockwool eller Glasuld?
Fra : René

Dato : 20-01-04 18:00

Er der nogen her i gruppen der har en mening om det skal være det ene eller
det andet produkt jeg skal lægge under mine gulvbrædder - jeg har ikke lyst
til at være alt for længe nede i krybbekælderen.
Hvad er bedst/fordele og ulemper ved de forskellige fabrikater?

MVH
René

Fra : Tonny

Dato : 03-02-04 23:28

Jeg er blevet glad for Jem og fix´s orange pakker. De er til og med billige.
Fås både i ruller og batts. (Og pose og sæk.)

--
Tonny Hansen
www.hammergodt.dk

Fra : Klaus-E. Jensen

Dato : 04-02-04 03:14

Hej René!

Isover, Rockwool, Glasuld..........det er lige godt, bare du sørger for at
have så lavt et lambda-tal på isoleringen som muligt. Jo lavere tal, jo
bedre isoleringsevne.
Og så kan du med fordel skrue isoleringen fast til gulvbrædderne, skruerne
bliver ikke "trætte", som jerntråd vil blive.
Det er lidt vanskeligt at forklare, hvordan arbejdet udføres, men du er
velkommen til at kontakte mig på 21777793, så vil jeg godt give dig nogle
gode råd. Ganske gratis..........
PS. Jeg er professionel isolatør, med eget firme.

Mvh

Klaus-E.

www.mti-stevns.dk

Fra : René

Dato : 06-02-04 08:50

Takker for jeres svar!
Så vil jeg snart kaste mig i den hvide dragt og kravle ind under gulvet!

René