Ahorn - hvor
Fra : Jan Holm

Dato : 19-01-04 15:51

Hej Alle

Igang med de sidste detaljer i vores nyrenoverede stue. Jeg har et
gelænder på en hems, stolper i rustfrit stål og så stålwire imellem.
Nu skal der så en behagelig top på det her gelænder. Gulvet er ahorn
laminat og jeg kunne godt tænke mig at lave denne top i ahorn så
det hænger sammen. Dvs jeg skal bruge en stang i ahorn på 5x3 cm.
Der er tale om ca 8 meter.

Hvor i den store verden, omkring aalborg, finder jeg en sådan ?

På forhånd tak

Jan Holm

Fra : TG4600

Dato : 20-01-04 07:51

"Jan Holm" <Nospam@nospam.tia> wrote in message
> [...]
> Der er tale om ca 8 meter.
>
> Hvor i den store verden, omkring aalborg, finder jeg en sådan ?

Tag telefonbogen og find en snedker, hvis han ikke ligger inde med det, ved
han sikkert hvilken trælast der kan levere det..