Jeg vandt - endelig :-)
Fra : Henrik Münster

Dato : 16-01-04 19:28

Nu blev det jo til en meget skuffende placering for mig i kategorien
"Årets Mac-personlighed", selv om jeg er meget stolt over at blive
nomineret.
Til gengæld kan jeg hævde mig indenfor cykelsporten, hvor jeg
har en solid førsteplads med god luft til nr. 2:
<http://netscan.research.microsoft.com/Static/reportcard.asp?timespan=y&
searchfor=dk.sport.cykling&searchdate=2003>

--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Henrik Münster

Dato : 16-01-04 20:21

> [...]
> <http://netscan.research.microsoft.com/Static/reportcard.asp?timespan=y&
> searchfor=dk.sport.cykling&searchdate=2003>

Det slog mig lige, at man også kan søge på denne gruppe. Måske skulle
jeg få mig et liv:

<http://netscan.research.microsoft.com/Static/reportcard.asp?timespan=y&
searchfor=dk.edb.mac&searchdate=2003>
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Morten Lind

Dato : 16-01-04 20:29

> Det slog mig lige, at man også kan søge på denne gruppe. Måske skulle
> jeg få mig et liv:
>
> <http://netscan.research.microsoft.com/Static/reportcard.asp?timespan=y&
> searchfor=dk.edb.mac&searchdate=2003>

Til lykke
M.

Fra : René Frej Nielsen

Dato : 17-01-04 02:52

> Det slog mig lige, at man også kan søge på denne gruppe. Måske skulle
> jeg få mig et liv:
>
> <http://netscan.research.microsoft.com/Static/reportcard.asp?timespan=y&
> searchfor=dk.edb.mac&searchdate=2003>

Ups, jeg ligger på 4. pladsen... Det var dog utroligt, for så meget
poster jeg da ikke, eller hva'

--
Mvh.
René Frej Nielsen

Fra : Preben Bødker Nielse~

Dato : 17-01-04 04:23

René Frej Nielsen <spam@rfn.dk> wrote:

> Ups, jeg ligger på 4. pladsen... Det var dog utroligt, for så meget
> poster jeg da ikke, eller hva'

Kunne måske skyldes fænomenet ERS*

* Rgreany Ershfr bs Fnavgl

/Preben
--
Preben Bødker Nielsen

Fra : René Frej Nielsen

Dato : 17-01-04 09:34

> Kunne måske skyldes fænomenet ERS*
>
> * Rgreany Ershfr bs Fnavgl

Hæ!

--
Mvh.
René Frej Nielsen

Fra : Morten

Dato : 17-01-04 09:47

> Det slog mig lige, at man også kan søge på denne gruppe. Måske skulle
> jeg få mig et liv:

> <http://netscan.research.microsoft.com/Static/reportcard.asp?timespan=y&
> searchfor=dk.edb.mac&searchdate=2003>

Vil du godt lige la' vær' med at poste den slags url'er! Heldigvis er
statestikken for 1999 ufuldstændig, og for år 2000 er der åbenbart en
Y2K bug... men 2001 og 2002, føj føj, føj.

--
Morten

PowerMac G5: 1.6GHz, 1.25GB RAM, 80GB Disk, Combo-drev, Bluetooth mus
+ tastatur, FX5200 Ultra & Lacie Photon18Vision (TFT).

Fra : Henrik Münster

Dato : 18-01-04 01:02

Morten <spam@reippuert.dk> wrote:

> Vil du godt lige la' vær' med at poste den slags url'er! Heldigvis er
> statestikken for 1999 ufuldstændig, og for år 2000 er der åbenbart en
> Y2K bug... men 2001 og 2002, føj føj, føj.

Jeg kan ikke rigtig finde ud af at læse statistikken. Det lader til, at
det man vinder på, er tilstedeværelse i mange dage. Jeg kom til at se,
at jeg faktisk ikke er den, der har postet mest i 2003. Det har Morten
Lind, som kun får en 5.-plads, fordi han ikke har været aktiv så mange
dage som visse andre.
Det samme gælder dig i 2001. Du har postet langt mest, men du er
endt nede på en 11.-plads. Du må lære lidt fra cykelsporten: Man skal
sidde i læ en gang imellem og lade sig glide med. Så kan man holde sig
med fremme i feltet hele tiden.
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Morten

Dato : 18-01-04 03:06

> Det samme gælder dig i 2001. Du har postet langt mest, men du er
> endt nede på en 11.-plads.

Jeg har været så lusket at jeg har brugt mere end én afsenderadresse.
Jeg er endt på henholsvis en 3. og en 21. plads. Iøvrigt er det da
rart at se at der rent faktsik har været dage i de år, hvor jeg /ikke/
har postet i herværende gruppe.

Kan osse se at eks. "Morten Reippuert Knudsen"<spam@reippuert.dk>" ikke
registreres sammen med eks "morten"<spam@reippuert.dk>.

> Du må lære lidt fra cykelsporten: Man skal sidde i læ en gang imellem
> og lade sig glide med. Så kan man holde sig med fremme i feltet hele
> tiden.

da kun i linieløb med samlet start, i andre dicipliner kan man blive
disket for den slags..

Fra : Kaj Christiansen

Dato : 17-01-04 12:40

> Det slog mig lige, at man også kan søge på denne gruppe. Måske skulle
> jeg få mig et liv:
>
> <http://netscan.research.microsoft.com/Static/reportcard.asp?timespan=y&
> searchfor=dk.edb.mac&searchdate=2003>

Ja vi andre har jo ikke en chance
Og så kan jeg endda se hvornår jeg tog min nuværende afsenderadresse i
brug.

mvh.
Kaj.
--
Never Mind the Dog...
BEWARE OF OWNER !

Fra : Christian Bech

Dato : 20-01-04 13:40

> Det slog mig lige, at man også kan søge på denne gruppe. Måske skulle
> jeg få mig et liv:

Jeg er mere chokeret over at jeg har en trettende plads - jeg har trods
alt aldrig noget relevant at bidrage med.

--
Christian

Fra : Erik Richard Sørense~

Dato : 17-01-04 02:11

Hej Henrik

Kondulerer og gratulerer..

- Men kunne du så ikke gøre din solide indflydelse gældende, så de her
###### cyklister begynder at følge reglerne og bruger lys og ldder veed
at køre over for rødt. - Det er både irriterende og livsfarlig, når man
pænt venter og går over forænt, - at der så kommer en ##### drønende for
fuld tryk tværs over det hele, så folk må flygte for livet og bilerne
nærmest står på næsen, når de bremser..

Og ja, jeg véd godt, at det her slet ikke hører hjemme i denne gruppe, -
for alle Mac brugere er jo dejlige lovlydige borgere, der aaaaltid kører
korrekt.. - Og du må gerne bringe det videre i cykelgruppen

mvh. Erik Richard

<KMLDenmark"NO"@netscape.net>

Fra : Henrik Lindskou

Dato : 18-01-04 00:46

Henrik Münster wrote:

> Nu blev det jo til en meget skuffende placering for mig i kategorien
> "Årets Mac-personlighed", selv om jeg er meget stolt over at blive
> nomineret.

Det er fanemig uhygggeligt du, man bliver da også registret for alt
efterhånden.

Tillykke med sejeren.

--

Mvh.

Henrik Lindskou

Fra : Henrik Münster

Dato : 18-01-04 01:06

Henrik Lindskou <sydjyderfjern@worldonline.dk> wrote:

> Det er fanemig uhygggeligt du, man bliver da også registret for alt
> efterhånden.
>
> Tillykke med sejeren.

Tak. Som I kan se, arbejder jeg allerede hårdt på at holde mig i spidsen
også i 2004.
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Michael Tysk-Anderse~

Dato : 18-01-04 22:45

> Tak. Som I kan se, arbejder jeg allerede hårdt på at holde mig i spidsen
> også i 2004.

Vi andre bliver jo nødt til poste latterligt korte kommentarer for ikke
at blive hægtet af.
--
Michael Tysk-Andersen
iChat://mta@mac.com

Fra : Henrik Münster

Dato : 18-01-04 23:43

> Vi andre bliver jo nødt til poste latterligt korte kommentarer for ikke
> at blive hægtet af.

Hov-hov! Det er snyd. Man skal skrive ordentligt, og ingen skal beskylde
mig for at skrive korte kommentarer. Tværtimod er jeg berygtet for mine
lange, sludrende indlæg. Efter nogle år på nettet erhverver man sig en
evne til at skrive meget hurtigt.
--
Henrik Münster
Esbjerg