Horisontal menu i JS / Java / ?, der kan g~
Fra : Ole

Dato : 16-01-04 13:29

Hej derude

I kender problemet, jeg har lavet et site med frames, nu vil jeg gerne have
en dropdown menu i top-framen af sitet, med dropdown-undermenuer, der jo så
falder ned i den næste frame.

Kender I til eksempler eller produkter eller teknologier, der kan muliggøre
denne ide.

På forhånd tak

Ole

Fra : Martin Mouritzen

Dato : 16-01-04 14:23

Ole wrote:
> [...]
> falder ned i den næste frame.
>
> Kender I til eksempler eller produkter eller teknologier, der kan muliggøre

Spørgsmålet er måske mere hvor meget du ønsker det, for det kan være ret
omfattende at implementere så det virker cross-browser. - Jeg har ikke
set nogen gratis produkter der tilbyder det ihvertfald.

mvh.
Martin.

Fra : Ole

Dato : 16-01-04 14:38

Hej Martin

Økonomien er ikke det største problem, da det er en kunde der efterspørger
løsningen, så hvis du kender til købe-produkter der kan hjælpe mig, så skriv
endeligt.

På forhånd tak

Ole

Fra : Stoffer

Dato : 19-01-04 18:03

Jeg ved selvfølgelig ikke hvilken slags du bruger. selv har jeg valgt at
bruge floating frames, og tumler selv rundt i det.
Men bruger du et javascript, med et "menu-træ" kan du så ikke tilføje :
location='framenavn' i din "unfold" del ?

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Ole Andersen

Dato : 22-01-04 08:08

On Fri, 16 Jan 2004 13:28:59 +0100, "Ole" <ole@atomb.dk> wrote:

> [...]
>falder ned i den næste frame.
>
>Kender I til eksempler eller produkter eller teknologier, der kan muliggøre

Se på dette, det kan nok give idér. Det er i java, og kan falde
ned, som du vil have det.

http://www.dynamicdrive.com/dynamicindex1/hvmenu/index.htm

--

Med venlig hilsen Ole Andersen - Aalborg

Fra : Ryan Dahl

Dato : 25-01-04 19:17

> [...]

>falder ned i den næste frame.
>
>Kender I til eksempler eller produkter eller teknologier, der kan muliggøre

Hej Ole,

prøv at checke apycom.com, som laver en java-applet, som formentlig
kan løse dit problem.

Se evt. denne eksempel-side, som håndterer frame-problematikken:
http://www.apycom.com/drop-down-menu/exframe.html

mvh
Ryan