Bortgives MellemAmerika
Fra : jabbe\(4000\)

Dato : 16-01-04 13:14

Nej det er ikke landet men 3 fisk der søger et bedre hjem

Jeg har en rødstrupet Cichlide
En elfenbens Cichlide og så en Plecostimus Malle

Alle disse dyr + 1 scalare og nogla ancistrus render rundt i et 80L og det
vil jeg ikke byde dem...

Kan afhentes i roskilde(4000)

--
J@bbe

530L Effectline Akvarie (er stadig i gang med opbygningen, men har nogle
fisk i)
Symphony 1.8, NASA PW 4.81KVM, HQ Stealth, Prism E2, Symphony 3.3(drager)
Aprilia AREA 51 45/scooter
http://hjem.get2net.dk/jabbe/index.htm

Fra : Morten Laursen

Dato : 16-01-04 20:09

Har du stadig disse fisk, og hvor store er de ca ?

Fra : jabbe\(4000\)

Dato : 17-01-04 12:01

> Har du stadig disse fisk, og hvor store er de ca ?

Yeps har dem stadig...

de 2 cichlider er ca 13 cm og Plestomus mallen er ca 22cm....

--

"Morten Laursen" <test@rifo.dk> skrev i en meddelelse

Fra : jan

Dato : 18-01-04 17:37

er du kommet af med dem ellers er jeg da interessret

mvh jan

Fra : jabbe\(4000\)

Dato : 18-01-04 17:48

> er du kommet af med dem ellers er jeg da interessret
Jeg har dem stadig, du er velkommen....

Fra : jabbe\(4000\)

Dato : 22-01-04 19:19

Hvad ehhh Jan ville du have de fisk????