tager ikke ordentlig gas??
Fra : www.scooterhoved.tk

Dato : 14-01-04 18:48

Hej

Håber der er nogen da kan hjælpe mig.. men min gilera tager ikk ordenlige
gas... jeg kan som tider holde den tilbage med føderne... hvad kan det
skylles....?? og den trakker ikk som den skal??

Håber nogen kan hjælpe mig med det

Hilsen
Tobias

Fra : Kim Larsen

Dato : 14-01-04 19:08

"www.scooterhoved.tk" <Tobias_H_Klint@Hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> gas... jeg kan som tider holde den tilbage med føderne... hvad kan det
> skylles....?? og den trakker ikk som den skal??

Nu ved jeg ikke om du har samme problem som jeg, men mit problem er at jeg
én gang har brugt min sjoker og opdagede at kablet ikke gled særligt godt i
"strømpen". Det gør så at den nærmest bliver kvalt, så den kan holdes
tilbage med fødderne og trækker ikke noget videre. Så jeg skal bare have det
ordnet, så regner jeg med at den kører igen.

Kim Larsen

Fra : www.scooterhoved.tk

Dato : 14-01-04 21:04

Kim Larsen wrote:
> [...]
> den kan holdes tilbage med fødderne og trækker ikke noget videre. Så
> jeg skal bare have det ordnet, så regner jeg med at den kører igen.

Hej

ja. det var da en muligehed. men jeg har automatiks sjoker så ved ikk om det
virker på samme måde.. ??
Men vil tjække det..

Hilsen
Tobias

Fra : Tim Sørensen

Dato : 14-01-04 21:59

"www.scooterhoved.tk" <Tobias_H_Klint@Hotmail.com> wrote
> Håber der er nogen da kan hjælpe mig.. men min gilera tager ikk ordenlige
> gas... jeg kan som tider holde den tilbage med føderne... hvad kan det
> skylles....?? og den trakker ikk som den skal??

På denne tid af året er det fugtigt og forholdsvis koldt.
Løsningen: Sprit i tanken.

--
Mvh.... Tim Sørensen
http://www.dondata.dk/

Fra : www.scooterhoved.tk

Dato : 14-01-04 22:29

Tim Sørensen wrote:
> "www.scooterhoved.tk" <Tobias_H_Klint@Hotmail.com> wrote
>
> På denne tid af året er det fugtigt og forholdsvis koldt.
> Løsningen: Sprit i tanken.

Hey..
Det kom jeg tanke om for en time siden.. så jeg køre en tur i morgen og se
om det hjælp...
Og så nå vi snakker om sprit. Hvor meget skal der i på en liter??

Hilsen
Tobias

Fra : Tim Sørensen

Dato : 14-01-04 22:50

"www.scooterhoved.tk" <Tobias_H_Klint@Hotmail.com> wrote
> Og så nå vi snakker om sprit. Hvor meget skal der i på en liter??

Det nøjagtige mål står sikkert på flasken.
Jeg plejer bare at give tanken en 'skvis'.

Jeg regner det ikke så nøje, og
det har fungeret fint siden 1997

--
Mvh.... Tim Sørensen
http://www.dondata.dk/

Fra : www.scooterhoved.tk

Dato : 14-01-04 23:39

Tim Sørensen wrote:
> "www.scooterhoved.tk" <Tobias_H_Klint@Hotmail.com> wrote
>
> Det nøjagtige mål står sikkert på flasken.
> Jeg plejer bare at give tanken en 'skvis'.
>
> Jeg regner det ikke så nøje, og
> det har fungeret fint siden 1997

hejsa

Okay.. jeg ser om det har julpen på min i morgen.. eller skriver jeg lige
igen...

Hilsen
Tobias

Fra : www.scooterhoved.tk

Dato : 15-01-04 16:03

www.scooterhoved.tk wrote:

> hejsa
>
> Okay.. jeg ser om det har julpen på min i morgen.. eller skriver jeg
> lige igen...
>
> Hilsen
> Tobias

Hej

ja.. det lader ikk til at der er noget mere... så bare noget sprit er nok...
hehe

ellers tak for jers hjælp

Tobias