Brænder kun til mac?
Fra : Martin / Fårevejle

Dato : 14-01-04 12:43

Jeg har købt en USB-brænder privat over nettet, men det viser sig at den er
firewire - og KUN firewire, så jeg må af med den igen.

Nu siger nogen dog at når den kun er FIREWIRE så er den kun til MAC. Er det
rigtigt? Det er en Lacie extern brænder, med blå front og sølv-kabinet.

Fra : Tom

Dato : 14-01-04 12:51

Mener at du blot kan putte den I en firewire indgang/firewire PCI kort på en
pc.. Så kører den fint.. Dem kan du få for meget få penge, evt brugt !
Tom

Forstår dog ikke lige hvordan den så kan hedde en USB brænder ? Hvis der kun
er FW I den !

Fra : Dennis Newel

Dato : 14-01-04 13:01

Tom wrote:
> Mener at du blot kan putte den I en firewire indgang/firewire PCI kort på en
> pc.. Så kører den fint.. Dem kan du få for meget få penge, evt brugt !
> Tom

Jeg har en af den type som DVD-brænder. Kun Firwire, men den virker
glimrende på min pc (med indbygget FW) :) Se evt. om du kan finde nogle
der har en FW controller du kan prøve den på (på en pc selvfølgelig)
eller tag springet og køb en :)

./Dennis

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 14-01-04 21:13

On 2004-01-14, Martin / Fårevejle <jadahva@NEJhotmail.com> wrote:
> [...]
> rigtigt? Det er en Lacie extern brænder, med blå front og sølv-kabinet.

Brug de 150 kr på en PC Firewire kort. Så virker det.
Eller sæt den til et Soundblaster Audigy lydkort. Alle
ikke-discount modeller har Firewire.