Luftfugtighed i soverum...?
Fra : Michael-7500

Dato : 13-01-04 19:01

Nogen der ved, hvad den ideelle luftfugtighed er? Vores datter på knap 2 år
har hostet en del de sidste par uger, og jeg ved ikke, om det har noget med
det at gøre. På hendes værelse er luftfugtigheden 30%. Lægen kunne ikke se
noget i hendes hals, og en podning for kighoste viste ikke noget.

Mvh
Michael

Fra : Ped

Dato : 15-01-04 23:55

Michael-7500 wrote:
> [...]
> det at gøre. På hendes værelse er luftfugtigheden 30%. Lægen kunne ikke se
> noget i hendes hals, og en podning for kighoste viste ikke noget.

En luftfugtighed på 30% er ikke høj - faktisk må den vist være nær det
idelle. F.eks. trives husstøvmider ikke ved luftfugtighed på under ca.
45%, og 20% anses for at være lav. Så det er sandsynligvis ikke de 30%
der er årsagen til hendes hoste.

M.v.h.

Jens L. Pedersen

Fra : Ole Møller Hansen

Dato : 25-03-04 17:44

Michael-7500 <michael7500@mail.dk> skrev:
> [...]
>og jeg ved ikke, om det har noget med
>det at gøre. På hendes værelse er
>luftfugtigheden 30%. Lægen kunne ikke se

Har du fået svar på ovenstående??
OMH

Fra : Michael-7500

Dato : 27-03-04 22:29

"Ole Møller Hansen" <mvg@image.dk> skrev i en meddelelse

> Har du fået svar på ovenstående??
> OMH

Kan jeg ikke huske... ) Det er lææænge siden jeg spurgte. Hosten er
iøvrigt forsvundet....

Michael