prøve!!
Fra : www.scooterhoved.tk

Dato : 13-01-04 00:13

Fra : Tim Sørensen

Dato : 13-01-04 07:36

Fra : Kim Larsen

Dato : 13-01-04 10:13

Fra : www.scooterhoved.tk

Dato : 13-01-04 10:28

>>> www.scooterhoved.tk Det må være noget for jer
>>
>> Popups - Føj!
>>
>> --
>> Mvh.... Tim Sørensen
>> http://www.dondata.dk/
>>

> Var der det ?
>
> Kim Larsen

Hej

Jeg håber naturlige vis at i vil kigge på den.. og self. gave en
scooter/knallert der ind.. hehe

Tobias

Fra : Tim Sørensen

Dato : 14-01-04 16:21

"Kim Larsen" <mythos###@tdcadsl.dk> wrote
> Var der det ?

Ja - Jeg havde sgu glemt at starte min PopupKiller

--
Mvh.... Tim Sørensen
http://www.dondata.dk/

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 14-01-04 18:13

On Wed, 14 Jan 2004 16:20:36 +0100, Tim Sørensen wrote:

> "Kim Larsen" <mythos###@tdcadsl.dk> wrote
>
> Ja - Jeg havde sgu glemt at starte min PopupKiller

Starte? Den er da integreret i Mozilla og aktiv hele tiden

--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk - "Carpe Aptenodytes!"

Fra : Tim Sørensen

Dato : 14-01-04 21:57

"Martin Johansen [6000]" <ares@c.dk> wrote
> Starte? Den er da integreret i Mozilla og aktiv hele tiden

Jep, men hvis man vil have det lige som man(jeg) vil ha' det, så
laver man sin egen, som jeg har gjort ;)

--
Mvh.... Tim Sørensen
http://www.dondata.dk/

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 14-01-04 22:50

On Wed, 14 Jan 2004 21:57:22 +0100, Tim Sørensen wrote:

> Jep, men hvis man vil have det lige som man(jeg) vil ha' det, så
> laver man sin egen, som jeg har gjort ;)

Interessant - hvad har den af fordele?

Fra : www.scooterhoved.tk

Dato : 13-01-04 10:09

Tim Sørensen wrote:
> "www.scooterhoved.tk" <Tobias_H_Klint@Hotmail.com> wrote
>
> Popups - Føj!

Hej
Det er bare hvis folk syntes det kunne være sjovt få sin scooter på
nette...!!

Hilsen
Tobias

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 13-01-04 12:40

On Tue, 13 Jan 2004 00:13:06 +0100, www.scooterhoved.tk wrote:

> Hejsa
>
> Tjæk lige denne side her
>
> www.scooterhoved.tk Det må være noget for jer

Jorv.. hvis den så bare virkede ordentlig.. den ser lidt underlig ud her
på min skærm.

Har du husket at validere den hos W3C ? Det er meget vigtigt når man har
en "offentlig" hjemmeside med besøgende fra mange steder.

Nu ved jeg ikke om dine popup's skal bruges til noget, men jeg modtager
dem ikke (heldigvis). Men hvis de er vigtige, så overvej, at få dem lagt
på siden så folk der ikke modtaget popup's også kan se hvad det er.

Fra : www.scooterhoved.tk

Dato : 13-01-04 15:31

Martin Johansen [6000] wrote:

> [...]
>
> Har du husket at validere den hos W3C ? Det er meget vigtigt når man
> har en "offentlig" hjemmeside med besøgende fra mange steder.

Den skulle gerne virker.. Hva gøre den ikke da??
Eller hva sker der og hva sker der ikk??

Tobias

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 13-01-04 15:45

On Tue, 13 Jan 2004 15:30:41 +0100, www.scooterhoved.tk wrote:

> Hej
> Den skulle gerne virker.. Hva gøre den ikke da??

Jeg tror du misforstår mig.. den virker.. måske endda perfekt i IE...
men hvad med alle os andre som ikke bruger IE?

> Eller hva sker der og hva sker der ikk??

Du bruger et script kan jeg se.. væk med det.

Samtidig bruger du frames - en meeeeget dårlig løsning. Gå over til CSS
og du ska se løjer. Det spiller max og er meget nemmere at have med at
gøre.

Problemer på min skærm er, at dine frames er forskudte. Det ser lidt
grimt ud Dine links viser heller ikke hvilke der virker og ikke
virker. Overvej, at få dem understreget eller ændre farve på dem.

Gå ind på www.w3c.org og læs dig klogere. Bl.a. mangler du DOCTYPE samt
en meta-specifikation af dit charset/tegnsæt.

Gå over til CSS og få alle sider valideret så skal du bare se, så er
alle problemer løst. Så kan det endda være jeg kan få min scooter
derind

Fra : www.scooterhoved.tk

Dato : 13-01-04 17:19

Martin Johansen [6000] wrote:

> [...]
>
> Gå over til CSS og få alle sider valideret så skal du bare se, så er
> alle problemer løst. Så kan det endda være jeg kan få min scooter

Hej
Syntes lige du skal kontajte mig på et tidspunky

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 13-01-04 17:50

On Tue, 13 Jan 2004 17:19:24 +0100, www.scooterhoved.tk wrote:

> Syntes lige du skal kontajte mig på et tidspunky

Prøv at frekventere www.html.dk først. Når du mestrer CSS og HTML4 er
du godt på vej.

Fra : www.scooterhoved.tk

Dato : 13-01-04 17:55

Martin Johansen [6000] wrote:

> Prøv at frekventere www.html.dk først. Når du mestrer CSS og HTML4 er
> du godt på vej.

Hej...
jeg er her med i gang med at lave det..
Jeg skriver i denne tråd nå den er klar..

Tobias

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 13-01-04 18:03

On Tue, 13 Jan 2004 17:54:30 +0100, www.scooterhoved.tk wrote:

> Hej...
> jeg er her med i gang med at lave det..
> Jeg skriver i denne tråd nå den er klar..

Alletiders!!