Hvor købes Kenwood køkkenmaskiner billi
Fra : Steen Suder, privat

Dato : 12-01-04 14:01

Jeg er ved at se mig om efter en køkkenmaskine af mærket Kenwood. Jeg
kender ikke dette marked så godt så jeg ved hvor man handler og ikke
handler.

Hvor køber man disse maskiner til den bedste pris i DK?

--
Mvh. / Best regards,
Steen Suder      <http://www.suder.dk/>

Fra : Andreas M. Hansen

Dato : 12-01-04 14:16

"Steen Suder, privat" <sfs_news_spam@suder.dk> wrote in message
> [...]
> handler.
>
> Hvor køber man disse maskiner til den bedste pris i DK?

Jeg har selv lige efter lange intensive prisstudier - både på nettet og i
reklamer - konkluderet at prisen for en KM300 med skål, 3 dejkroge og
kødhakker simpelthen ER 1999,-

mvh

Andreas M. Hansen

Fra : Steen Suder, privat

Dato : 12-01-04 15:36

Andreas M. Hansen wrote:
> [...]
>>

> Jeg har selv lige efter lange intensive prisstudier - både på nettet og i
> reklamer - konkluderet at prisen for en KM300 med skål, 3 dejkroge og

Hmm... lugter skummelt

Hvordan med de større modeller; er de også mistænkeligt pris-ens overalt
på markedet?