Røgning
Fra : Christian

Dato : 12-01-04 11:38

Jeg ville godt i gang med lidt røgning, men jeg har ikke nogen røgovn. Er
der nogle der har erfaring med at fx. bruge en weber grill?

Hvor kan man købe træspåner henne?

-Christian

Fra : SB

Dato : 13-01-04 01:18

"Christian" <krakkoid123@_NOSPAM_hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Jeg ville godt i gang med lidt røgning, men jeg har ikke nogen røgovn. Er
> der nogle der har erfaring med at fx. bruge en weber grill?
>
> Hvor kan man købe træspåner henne?
>
> -Christian

Jeg giver tit mine fisk og kyllinger lidt røgsmag i weberen
og kunne sikkert med fordel gøre det ved meget andet kød også

røgtræ kan du købe stort set i alle de butikker der handler med de grill
det er så godnok i flis størrelse.
Man smider dem bare i vand en 2 - 3 timer før de skal bruges, så brænder de
ikke, men ryger kun.
Tror nok at Glæsel i en af hans bøger fortæller hvordan man skal gøre.

Søren