renovering af gammelt spejl
Fra : Sanand

Dato : 10-01-04 22:30

Hejsa !

Jeg søger hjælp til hvordan - man evt. selv kan renovere et gammelt spejl
det drejer sig om et facetslebent spejl - med slebet blomster motiv op langs
siden - meget unikt så derfor gerne lidt arbejde for at redde det

Det drejer sig om at spejlbelægningen ligesom er blevet sprød, og faktisk
krakelere af i små flager - så det efter hånden ligner vinduesglas.

Noget af belægningen sidder ret godt fast - er der et trick til at få det
nemt af
Og vil det mon se tosset ud - så at sætte et almindeligt spejl inde bagved.

Håber en kan give et godt råd

på forhånd tak

Susanne

Fra : Janni Kristoffersen

Dato : 11-01-04 09:58

Hejsa Susanne

De gamle spejle, er vinduesglas med "sølvpapir" bagpå. Du kan naturligvis
sætteet nyt spejl i, det bestemer du selv. Men jeg synes det er synd, nyd
dit gamle spejl som det er.
hilsen Janni