forslag til fisk..
Fra : D19SakaPOPPE

Dato : 10-01-04 19:23

jeg har i mit 128L lige skiftet fra ciklider til et selskabsakvarie.
men hvad skal jeg putte i??

jeg har lige købt 60 rød neon + 10siam barber.
men der lidt store fisk, men hvad skal det være?
tænker lidt på scalare, men syntes de måske bliver for store, til et 128L
så tænkte jeg lidt på gurami??
det skulle helst være nogle fisk, som kan få mine neon til at stime rigtig
sammen, det gør de ikke rigtig nu..
håber at der er nogle der kan komme med nogle bud på fisk, evt. ikke nogle
af dem jeg har nævnt..

--
Dennis
Randers

Fra : Thomas Schreiber

Dato : 10-01-04 22:13

> jeg har lige købt 60 rød neon + 10siam barber.
> --
> Dennis
> Randers
> www.poppe.pisaf.dk

Tror du har rigeligt i forvejen i dit 128L. :o/

/Thomas

Fra : D19SakaPOPPE

Dato : 10-01-04 22:52

det skal bare være et par, af en eller anden fisk art
neon fiskene er meget små, og jeg vil tro at der er nogle der falder fra,
inden de bliver store

--
Dennis
Randers

Fra : Karsten Feddersen

Dato : 10-01-04 22:57

Et

D19SakaPOPPE wrote:
> det skal bare være et par, af en eller anden fisk art
> neon fiskene er meget små, og jeg vil tro at der er nogle der falder fra,
> inden de bliver store

Et voksent par scalarer. De vil også elske at gå og nippe lidt til
neonfiskene.

Karsten Feddersen

http://www.feddersen.dk

Fra : Vito

Dato : 11-01-04 10:46

> Et voksent par scalarer. De vil også elske at gå og nippe lidt til
> neonfiskene.

god idé, 60 neonfisk er nemlig dobbelt for mange

Fra : Vito

Dato : 11-01-04 10:47

> jeg har i mit 128L lige skiftet fra ciklider til et selskabsakvarie.
> men hvad skal jeg putte i??

Kampfisk han + 2 hunner

Fra : Steph - Gamesweb.dk

Dato : 14-01-04 17:28

en kampfisk sammen med 10 siam barber??? Er det en god idé???