indbagt kylling
Fra : Kitti Egevang

Dato : 09-01-04 17:26

Hej Gruppe.

Er der nogen her som har et godt forslag til en middagsret med indbagt
kylling??
Håber på nogle gode ideer.

Venligst Kitti.

Fra : Andreas Skjæmt Ander~

Dato : 09-01-04 23:42

Jeg lavede en ret forleden, da jeg stod og legede ude i køkkenet.
Det blev til en gang pirogger med indbagt kyllingefilet og friske
peberfrugter, som jeg ganske hurtigt havde sauteret med nogle
løgringe, balsamico og tørret basilikum.
Dertil kom jeg lidt fetaost i piroggerne og penslede dem med æg.

Desuden lavede jeg basmatiris med en sovs af 50% Danablu og tre store
spks. fromage frais.

Ifølge min kæreste var det det bedste jeg nogensinde havde lavet, og
jeg må da selv indrømme at det ikke var alt for ringe endda. Dog mente
jeg at sovsen blev en tand for sur, så hvis det var mig ville jeg nok
vælge en mildere ost men hver mand ( og dame ) sin smag :)

Venlig hilsen
Andreas

PS: Bare skriv til mig hvis du vil have opskriften på brødet jeg
brugte.