Hvor gammel skal man være
Fra : Nicolai

Dato : 08-01-04 19:06

Hej..

Da jeg i 1992 fik mit knallertkort, skulle man være 16 år.

Er det rigtigt, at man idag kun skal være 15år. for at få knallertkørekort??

Nicolai

Fra : Henning Lund

Dato : 08-01-04 19:55

Nicolai wrote:
> Hej..
>
> Da jeg i 1992 fik mit knallertkort, skulle man være 16 år.
>
> Er det rigtigt, at man idag kun skal være 15år. for at få
> knallertkørekort??

Nej 16

Henning Lund
icq 18805021
http://sitecenter.dk/freespace/ hla@tdcspace.dk

Fra : Ukendt

Dato : 09-01-04 13:32

> Nej 16

Måske man kan begynde at tage det som 15 årig ligesom man kan starte på
bilkørekort som 17 årig?

Fra : Henning Lund

Dato : 09-01-04 15:26

Lasse Skyum wrote:

> Måske man kan begynde at tage det som 15 årig ligesom man kan starte
> på bilkørekort som 17 årig?

Ja, vores knægt tog kortet som 15 årig, men fik det først udleveret den
dag han fyldte 16

Fra : Calle.

Dato : 08-01-04 22:11

Nicolai wrote:
> Hej..
>
> Da jeg i 1992 fik mit knallertkort, skulle man være 16 år.
>
> Er det rigtigt, at man idag kun skal være 15år. for at få
> knallertkørekort??

Nej, man skal stadig være 16

--
Calle

Fra : Nicolai

Dato : 09-01-04 17:21

Ok....Tak for hjælpen....Jeg vil fortælle det videre til en skuffet 14-årig