Visual Basic
Fra : Husum

Dato : 08-01-04 10:38

Hej NG.

Findes der en Visual Basic Editor til Mac (OSX)?
I så fald, hvilken? (URL)

/Husum

Fra : Jonas Voss

Dato : 08-01-04 11:35

In dk.edb.mac, Husum <thasn_REMOVE_@tdc.dk> wrote:

> Findes der en Visual Basic Editor til Mac (OSX)?
> I så fald, hvilken? (URL)

Jeg tvivler kraftigt på at der findes en Visual Basic Editor til Mac, da
sproget stort set ikke fungerer til noget i hverken OS X eller
tidligere. Jeg må dog tiltstå at jeg aldrig har ledt efter en.

Hvis du alligevel vil have en god editor til OS X, så kan jeg anbefale
SubEthaEdit:

   <http://www.codingmonkeys.de/subethaedit/>

BOFH-excuse: excessive collisions & not enough packet ambulances

Fra : Mike

Dato : 08-01-04 12:50

In article <ecovc1-5fm.ln1@hexley.verture.net>, Jonas Voss
<voss@null.dk> wrote:

> [...]
> tidligere. Jeg må dog tiltstå at jeg aldrig har ledt efter en.
>
> Hvis du alligevel vil have en god editor til OS X, så kan jeg anbefale

Så vidt jeg ved ligger RealBasic meget meget tæt op ad Visual Basic..

/Mikael

Fra : Niels Erik Karred La~

Dato : 08-01-04 18:01

Der findes en vb editor I word, men hvor god den er aner jeg ikke, jeg har
selv lavet nogle små ting I det og princippet er ligesom windåze udgaven, og
køre ok. Men jeg tror det er en smagssag.

Niels

On 08/01/04 10:37, in article
3ffd24de$0$27382$edfadb0f@dread16.news.tele.dk, "Husum"