D2X xxx sojs sold to merchant.
Fra : danni plougmann

Dato : 08-01-04 00:28

hvorfor kommer det fjolds til clone diablo aldrig, er sååå træt af det
jeg ser dog af og til de der soj bekseder men endnu aldrig "diablo walks the
earth"

jeg har læst mange teorier om hvordan man får ham frem
nakke en masse super uni'er monsters. har jeg prøvet flere gange alle super
uni i act 1 2 3 4 5.
blive i hell spil i lang tid. har jeg oxo prøvet 4 - 5 timer
og den sidste vil jeg ikke rigtig tro på at sælge sojs til merchant. har
endnu aldrig fundet en soj på hardcore selvom jeg har spillet d2x siden 1.09
udkom.

har da ellers fundet mange andre fede ting som flere shakoer og
stormshields, 2 stk windforce, tals og ik amror og meget andet.

har i mødt ham clone diablo og hvordan og hvornår i spillet dukkede han op
ved godt det er nærmeste super uni monster man mødre når beskeden "diablo
walks the eatrh" kommer.

druid lvl 85 hc ladder
sorc lvl 93 hc ladder
necro 76 hc ladder.

/mvh danni plougmann

Fra : danni plougmann

Dato : 09-01-04 00:38

endelig endelig endelig fik jeg ham
det startede med et almindeligt pindelrun en soj msg besked kom, kort efter
en til og en til og det blev ved en 15 - 16 gange. BUM! så var den der
diablo walk the earth

fik ham i tristam.