Mohaa Breaktrough hjælp søges
Fra : Johnny Haugaard

Dato : 07-01-04 22:35

Hej i gruppe,

Kan ikke komme videre i denne bane.:

Tunisia - Bizerte Canal - mødes med Klaus Knefler.

Vi løber sammen op på taget og han skal bruge tid til at "låse" dør op. Jeg
skal holde tyskerne væk.

Det kan ikke lade sig gøre, man dør eller Klaus dør eller man løber
simpelthen tør for ammu.

Hvordan F........ kommer man gennem denne bane

hjælp !!!!!!

mvh haug

Fra : NUXX

Dato : 07-01-04 23:59

Den sad jeg også selv fast ved i hundrede år... den er nærmest umulig. Først
klarede jeg den ved at snyde. Bagefter klarede jeg den uden snyd, men jeg
tror jeg var flad for ammo og havde 2 liv tilbage bagefter...

/Mads

Fra : Johnny Haugaard

Dato : 08-01-04 00:09

Hej Mads,

Nogle hints, nu du er kommet igennem. Hvordan gjorde du.

Og hvad går det "snyd" ud på, kan man hente "noget" på nettet ? (har ikke
selv checket endnu)

mvh haug

Fra : NUXX

Dato : 08-01-04 15:20

Nåh ja... sorry. Snyden fandt jeg på en google søgning vistnok. Ellers prøv
www.gamecopyworld.com der kan du sikkert hente en trainer der gør dig
udødelig. Hvis ikke du vil snyde gælder det om at lure i hvilken rækkefølge
tyskerne kommer. Først kommer de vist nok af samme vej som man selv gjorde.
Bagefter kommer de på balkonen. Hvis ikke man når at nakke dem inden de
kommer fra den anden retning kan man ligeså godt starte forfra.
Træfsikkerhed er også meget vigtig da man ikke har meget ammo. Øv dig på kun
at bruge 1-2 skud pr tysker. Anden hjælp tror jeg ikke rigtig jeg kan give.

Fra : Mikael Schøler

Dato : 08-01-04 00:18

> [...]
> simpelthen tør for ammu.
>
> Hvordan F........ kommer man gennem denne bane

Tja nu har du jo prøvet den bane et par gange.. Så ved du også hvor
fjenderne kommer henne og hvornår og hvornår der er pause til at reloade..
Så er det bare at time det hele og sigte efter hovede... Jeg klarede den
igennem efter at blive nakket den første gang..

Ellers -> øvelse, øvelse, øvelse :D

Mikael

Fra : Christoffer

Dato : 08-01-04 13:59

"Mikael Schøler" <mik_sREMOVE_CRAP@tdcadsl.dk> wrote in message
> Ellers -> øvelse, øvelse, øvelse :D
>
> Mikael

Ja lige præcis. Jeg vil godt indrømme at nogle baner i Breakthrough er
svære, men umulige, det er de ihvertfald ikke

Mvh
Christian

Fra : Mugge

Dato : 08-01-04 16:56

Et andet tip er at spare, spare og atter spare på ammoen hele banen igennem
til du når til nævnte sted.
mvh Mugge