Dæktryk
Fra : Chrille

Dato : 07-01-04 14:29

Hej Alle

Hvad dæktryk skal der normalt i en scooter? Jeg har en Honda SFX 30 med 10"
hjul der godt kunne trænge til lidt luft.

Mvh
Christer

Fra : Anders Jensen

Dato : 07-01-04 21:18

"Chrille" <chrille[REMOVE]@chrille.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
10"
> hjul der godt kunne trænge til lidt luft.

Burde stå i din manual. Hvis du ikke har en sådan så ring til en forhandler
da dæktryk er individuelt mellem forskellige modeler. Eller kryds fingre for
der er en med en tilsvarende herinde der svarer. Held og lykke.

MVH Anders AREA51 32000Km

Fra : Knud Berggreen

Dato : 07-01-04 21:32

On Wed, 7 Jan 2004 14:29:22 +0100, "Chrille"
<chrille[REMOVE]@chrille.dk> wrote:

>Hej Alle
>
>Hvad dæktryk skal der normalt i en scooter? Jeg har en Honda SFX 30 med 10"
>hjul der godt kunne trænge til lidt luft.

Jeg menert at min er 1,3 for og 1,6 bag, men det er en
Peugeot Squab og det er jo ikke sikkert at du skal bruige
det samme.
Hvad siger din brugerbog?

/Knud

Fra : Chrille

Dato : 08-01-04 13:06

> Jeg menert at min er 1,3 for og 1,6 bag, men det er en
> Peugeot Squab og det er jo ikke sikkert at du skal bruige
> [...]

Tak for svaret.. jeg prøver med det samme som du har, så må jeg se om det er
helt tosset.

Manualen var desværre ikke med da jeg købte den (brugt)

/Christer

Fra : Jess Mathiasen

Dato : 09-01-04 23:39

> [...]
er
> helt tosset.
>
> Manualen var desværre ikke med da jeg købte den (brugt)

Jeg kører Yamaha Neo's og datteren Piaggio Zip.
De får da begge to 3.0 for og bag...........??
Jess

Fra : rotel

Dato : 07-03-04 10:14

jeg kører med 2.5 for og 3 bag det gav 10 km i mere i timen