Trægulv i badeværelse
Fra : LejfM

Dato : 07-01-04 13:54

Hej NG
Jeg tænker på at lave et trægulv på strøer med gulvvarme under i mit nye bad
på loftet, selve brusenichen, er hævet ca 12 cm over dettet trægulv.
må man det ? (det med trægulv i "vådrum")

LejfM

Fra : Essox

Dato : 07-01-04 23:16

"LejfM" <LejfM@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> på loftet, selve brusenichen, er hævet ca 12 cm over dettet trægulv.
> må man det ? (det med trægulv i "vådrum")

vådrum. Der er også andre træsorter som er godkendte, fællels for dem alle
er, de er meget olieholdige.
Spørg dig frem hos dit lokale byggemarked.<<

Fra : LejfM

Dato : 08-01-04 09:02

Thanx... jeg vil finde noget olieholdig træ....

Fra : Calle.

Dato : 08-01-04 14:16

LejfM wrote:
> Thanx... jeg vil finde noget olieholdig træ....

jernbanesveller
--
Calle

Fra : LejfM