Mail program
Fra : Jane :o)

Dato : 07-01-04 10:37

Jeg arbejder i Outlook Express på nuværende tidspunkt, men kunne godt tænke
mig et mailprogram med kalender i.

Hvad kan anbefales til macintosh?

Mvh Jane

--
"Stor digter, stor tandpine ­ lille digter, lille tandpine" - HC Andersen
www.janemark.dk

Fra : Jonas Voss

Dato : 07-01-04 11:55

"Jane " <virker@hotmail.nospamcom> wrote:
> Jeg arbejder i Outlook Express på nuværende tidspunkt, men kunne godt tænke
> mig et mailprogram med kalender i.
>
> Hvad kan anbefales til macintosh?

Hvilken OS version bruger du?

MS Entourage har indbygget kalender, mens jeg bruger iCal i OS X. Kender
ikke til noget mailprogram der ellers har indbygget kalender.

--
~/j

Fra : Jane :o)

Dato : 07-01-04 12:30

> [...]
>
> MS Entourage har indbygget kalender, mens jeg bruger iCal i OS X. Kender
> ikke til noget mailprogram der ellers har indbygget kalender.

Jeg har mac 9.2

Kan man få Outlook til Mac - altså ikke Xpress - bare Outlook?

Jeg ved nemlig, at til en PC er der kalendersystem i den "model".

Mvh Jane

Fra : Ukendt

Dato : 07-01-04 18:39

> Kan man få Outlook til Mac - altså ikke Xpress - bare Outlook?

Entourage er Outlook til mac, følger med OfficeX - har bare et smartere
navn. Den er en smule anderledes at bruge, men fungerer fint synes jeg - og
har en glimrende kalender. Dog lidt tung at danse med, men det er Outlook
til PC'en jo sådan set også...

Fra : Morten

Dato : 07-01-04 20:03

"Jane " <virker@hotmail.nospamcom>

> Kan man få Outlook til Mac - altså ikke Xpress - bare Outlook?

> Jeg ved nemlig, at til en PC er der kalendersystem i den "model".

Ja (til OS 8x-9x), men den VIL ha' en Exchange server i røven, ellers duer
den ikke, brug istedet Entourage som er en del af Office 2001 og X
pakken.

Besides, if you can't get a decent kernal panic      <icq://131382336>
or two in a month, what's the point of living?      <aim://reippuert>

Fra : Martin Agersted Jarl

Dato : 07-01-04 13:52

Jane wrote:
> Jeg arbejder i Outlook Express på nuværende tidspunkt, men kunne godt tænke
> mig et mailprogram med kalender i.
>
> Hvad kan anbefales til macintosh?
Jeg går ud fra at du arbejder på en MAC OSX maskine.

Jeg vil anbefale at holde de to ting adskilt. Personligt bruger jeg
Mozilla's mail-del som mail-program. Årsagen er at jeg arbejder på tre
forskellige platforme (Mac OSX, Linux og WinXP) og jeg kan bruge Mozilla
alle steder med nøjagtig samme setup. Derudover er jeg også glad for
Mozilla's spam-filter som indeholder en indlæringsalgoritme der gør at
spamfilteret tilpasser sig efterhånden som spam-mails'enes natur ændrer sig.

Som kalender bruger jeg iCal. Dejlig simpelt og enkelt. Fungerer
fantastisk godt sammen med min Ericsson-mobils kalender over bluetooth.

Ellers er der jo Apples eget mail-program som meget fantasifuldt hedder
"Mail". Jeg har ikke selv kigget på det, men mange siger det er godt.

--Martin

Fra : Christian Bech

Dato : 07-01-04 14:46

Jane <virker@hotmail.NOSPAMcom> wrote:

> Jeg arbejder i Outlook Express på nuværende tidspunkt, men kunne godt tænke
> mig et mailprogram med kalender i.
>
> Hvad kan anbefales til macintosh?

Hvis du har Officepakken kan du jo prøve Entourage.

--
Christian