Opvaskermaskine men hvilken ??
Fra : Jensen

Dato : 04-01-04 19:21

Ja det er det store spørgsmål.
Er der gode/dårlige mærker ?.
Er der en prisklasse der er fornuftige at holde sig til ?.
Kan i anbefale noget ?.

Mvh
Jensen

Fra : Jacob

Dato : 04-01-04 19:59

Hvor meget vil du ofre??

Hilsen Jacob

Fra : Jacob

Dato : 04-01-04 20:08

Ja, eller sagt på en anden måde, så har vi en ASKO D1976. Det er en ren
luksusmaskine med indvendigt lys og alle de programmer man kan ønske sig. Og
så kan du få den til en yderst rimelig pris (4999) hos
http://www.tp-denmark.dk/shop/ og ham kan du roligt handle med. Han er
gammel ASKO mand og ved hvad han taler om. Og så sælger han også reservedele
til landets billigste priser. Han reddede mig her inden jul, idet vores
vaskemaskine gik død. Men med en ny motor og motorstyringskort, som jeg selv
kunne skifte, så kørte skidtet igen..

Ellers - for opvaskemaskiners vedkommende, så hold dig til maskiner som
ASKO, Miele, Electrolux - dem har jeg gode erfaringer med. Omvendt kan man
jo få maskiner ned til 3000 og hvis man er tilfreds med en begrænset
levetid, så er det jo ok.

Hilsen Jacob

Fra : Kode ind

Dato : 04-01-04 21:46

> Ja, eller sagt på en anden måde, så har vi en ASKO D1976. Det er en ren
> luksusmaskine med indvendigt lys og alle de programmer man kan ønske sig.

Indvendigt lys i en opvaskemaskine? Har du mørke-rædde tallerkner?

Fra : Jacob

Dato : 04-01-04 22:08

Tumbe, det slukker, når du lukker døren, men er faktisk praktisk når den
skal fyldes...

Fra : Preben Andersen

Dato : 04-01-04 22:13

"Jacob" <mma@tiscali.dk> wrote in message
> Tumbe, det slukker, når du lukker døren, men er faktisk praktisk når den
> skal fyldes...

Trækker du ikke kurvene ud når du fylder den? Hvis du gør det, hvordan kan
du så se lyset?

mvh
Preben

Fra : Leonard

Dato : 04-01-04 22:22

"Jacob" <mma@tiscali.dk> wrote:

>Tumbe, det slukker, når du lukker døren, men er faktisk praktisk når den
>skal fyldes...

Er du sikker?
- har du siddet inde i den og set efter?

--
mvh Leonard http://leonard.dk/
Det er en muldvarp på motorcykel!

Fra : thomas andersen

Dato : 05-01-04 14:30

"Jacob" <mma@tiscali.dk> wrote in message
> Tumbe, det slukker, når du lukker døren,

Hvor ved du det fra ?

thomas

Fra : Jens Petersen

Dato : 04-01-04 22:13

Kode ind wrote:

> Indvendigt lys i en opvaskemaskine? Har du mørke-rædde tallerkner?

Ellers kan maskinen jo ikke se hvor snavset tallerknerne er

--
Jens callto://jensep

Learn how I made my 1st million. Send $10 for Info.

Fra : Jacob

Dato : 06-01-04 05:42

Det er da sjovt så vittige I er , men prøv lige at tænk på, at der har
været lys i ovne i utallige år, så var det da også på tide, at det kom i
opvaskere.
OK en gris kan selvfølgelig være mørkeræd, men når først den er skåret ud
til steg, så er det nok ligegyldigt.

Jacob

Fra : Robert Andersen

Dato : 04-01-04 20:31

> Kan i anbefale noget ?.

Vi har en Bosch logixx, og lettere kan det ikke være:
tryk på start, og den finder selv ud af vandmængden, tilsmudsningsgraden
temperaturen osv, og altid med perfekt resultat.
Der er ingen knapper på fronten til de små pilfingre og der er letlæseligt
display så du kan følge med i hvor langt den er nået og hvor lang tid der er
tilbage.
- og så er den pæn at se på

/Robert

Fra : Robert Andersen

Dato : 04-01-04 20:44

"Robert Andersen" <rob_the_smurf@REMOVE.hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
Glemte at nævne at det er boschs topmodel med 3 x A og en katalogpris på
9995 i rustfri, men prisen kan uden det store besvær presses til ca. 8000.
Den hvide er ca. 1000 kr billigere

Fra : Chriz

Dato : 04-01-04 21:43

Det kan i øvrigt anbefales at anvende www.peterspris.dk til køb af hvidevarer

Det virker fortrinligt og der er rigtig meget at spare.

mvh

Christian

Fra : Exit

Dato : 04-01-04 22:03

Kan også anbefale denne kan klare selv el giganten
http://www.billigehvidevarer.dk/

Fra : René Jørgensen

Dato : 04-01-04 22:29

"Jensen" <jjn@jubiipost.dk> wrote in message
> Ja det er det store spørgsmål.
> Er der gode/dårlige mærker ?.
> Er der en prisklasse der er fornuftige at holde sig til ?.
> Kan i anbefale noget ?.

Køb en maskine fra Bosch / Siemens (Samme fabrik).

God kvalitet, god indretning i kurvene, rimelige priser på reservedele.
Samtidig er reservedele lette at få fat i da Bosch / Siemens sælger omkring
halvdelen af alle opvaskemaskiner i Danmark.

Alternativt er en opvaskemaskine fra Miele også god. F.eks. har
www.punkt1.dk model G638SCU på tilbud til kr. 4.995,- i næste uge. Denne kan
vaske op med en temperatur på 75 grader, således at der er mindre risiko for
at opvasken ikke bliver ren.

Hilsen

René