løgvæde
Fra : Ivar Madsen

Dato : 03-01-04 17:12

Jeg har lige skåret enderne af 5 løg, da jeg var færdig med det sidste, så
så jeg en hvid klat ved det ene løg, hvor man også kunne se væden komme
udaf. Er det normalt? jeg har aldrig set noget ligende,,,

--
Med venlig hilsen | Jeg søger et foto / realistisk maleri over
| omgivelserne ved og lige syd for skovbrynes st
Ivar Madsen | ved Bagsværd fra tiden efter krigen, og
Der kører mdk9.2 | frem til motorvejbyggeriet blev påbegyndt

Fra : rasmus

Dato : 03-01-04 21:47

"Ivar Madsen" <spam.usenet.im@milli.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg har lige skåret enderne af 5 løg, da jeg var færdig med det sidste, så
> så jeg en hvid klat ved det ene løg, hvor man også kunne se væden komme
> udaf. Er det normalt? jeg har aldrig set noget ligende,,,

- det er i al fald meget normalt for mine løg ...

ras