Wokmad
Fra : BB

Dato : 03-01-04 16:40

Hejsa

Er der ikke nogen der har en opskrift på noget rigtig lækkert wokmad?

Jeg har prøvet meget forskelligt, men synes det er meget svært at ramme
smagen
fra den lokale china wok house.

Smager det simpelthen bedre hos dem, fordi de bruger mere olie og en varmere
pande?

Eller kan man bruge nogle bestemte krydderier/saucer?

Hvad plejer I at bruge når der skal serveres wokmad?

mvh. Brian

Fra : David Rasmussen

Dato : 03-01-04 17:01

BB wrote:

> Jeg har prøvet meget forskelligt, men synes det er meget svært at ramme
> smagen
> fra den lokale china wok house.

Mit bliver også tit entet slattent (hvis det får for meget), eller også
smager det bare af ingenting, eller kun af salt/soya eller også smager
det kun af kokosmælk eller en karrypaste eller lignende. Jeg har også
svært ved at ramme samme oplevelse som man kan få på diverse restauranter.

/David

Fra : Peter W. Bosse

Dato : 04-01-04 03:42

"BB" skrev i en meddelelse...
> Er der ikke nogen der har en opskrift på noget rigtig lækkert wokmad?

Prøv og kig her i gruppens tidligere indlæg..

http://groups.google.com/groups?hl=da&lr=&ie=UTF-8&oe=UTF-8&q=wokmad&btnG=Google-s%C3%B8gning&meta=

Mvh. Peter W. Bosse

Hvorfor sidder den hund altid og stirrer på min tallerken?
- Jo det er nemlig den, hunden plejer at æde af.
- StormP

Fra : Hammer

Dato : 04-01-04 10:13

"BB" <Nightowl@galnet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> pande?
>
> Eller kan man bruge nogle bestemte krydderier/saucer?
>
> Hvad plejer I at bruge når der skal serveres wokmad?

http://www.hotwok.dk/HotWok.php?selected=HotWokOpskrifterhttp://www.thai-foo
d.dk/&action=hotteste